خبرگزاری کار ایران

با ورود مدعی العموم؛

برخورد با ساختمان‌های ناایمن قزوین آغاز شد/ مهلت یک هفته‌ای دادستان برای تخلیه برج تجاری خلیج فارس

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۶۵۲۷

دادستان عمومی و انقلاب قزوین از صدور دستور تخلیه برج تجاری خلیج فارس قزوین به دلیل عدم رعایت نکات ایمنی در ساخت و ساز خبر داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، محمد قاسمی در تشریح این خبر گفت: در راستای شناسایی ساختمان‌های ناایمن و بر اساس بررسی‌های کارشناسی و تخصصی و با ورود دادستانی قزوین، دستور تخلیه برج تجاری خلیج فارس قزوین در جهت پیشگیری از وقوع جرم و احیاء حقوق عامه صادر و به شهرداری قزوین ابلاغ شد.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین افزود: این برج در بخش‌های مختلف دچار ایرادات جدی است و رعایت نکات ایمنی در ساخت و ساز به درستی صورت نگرفته و به همین خاطر طی مکاتبات صورت گرفته باید این برج در اسرع وقت تخلیه شود.

این مقام قضایی استان در ادامه بیان کرد: اخطارهای لازم به مالک و سازنده برج به منظور رفع نواقص و اصلاح موارد ایمنی داده شده و بدون شک پس از تخلیه و تا رفع کامل این ایرادات از فعالیت این برج ممانعت خواهد شد.

قاسمی هشدار داد: ساکنین، مالکین و مستاجرین واحد‌های این برج تجاری باید سریعاً به منظور رفع نواقص و ایرادات ایمنی نسبت به تخلیه برج اقدام کنند.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین در پایان خاطرنشان کرد: عدم نظارت‌های دقیق در ساخت و سازها می‌توانند خطرات جدی برای شهروندان در پی داشته باشد و نباید قبل از اخذ پایان کار نسبت به بهره برداری ساختمان‌ها اقدام شود و به همین خاطر شناسایی ساختمان‌های ناایمن در قزوین آغاز شده و قطعاً باید نسبت رفع نواقص ایمنی اقدام کنند و بدون شک در صورت بروز حادثه مجریان، ناظران و دستگاه های متولی باید پاسخگو باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز