خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان بهشهر خبر داد:

جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز در حریم راه های بهشهر

asdasd
کد خبر : ۱۸۵۹۲۱

اقدامات مذکور با اخذ حکم قضایی شش ماهه از دادستان محترم عمومی و انقلاب بهشهر و هماهنگی با کلانتریها و پاسگاههای انتظامی صورت پذیرفت.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان بهشهر از اقدامات گسترده این اداره در خصوص جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز در حریم راههای ارتباطی این شهرستان با هدف افزایش ضریب ایمنی خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران مهندس حسین عرفانی ضمن اعلام این خبر گفت: این اداره به منظور جلوگیری از سوانح رانندگی و افزایش ضریب ایمنی و با عنایت به تاکیدات مهندس اسد مدیرکل محترم راه و شهرسازی استان مبنی بر سامان دهی حریم راههای شهرستان بهشهر اقدام به جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز در حریم راههای این شهرستان نمود.

وی یادآور شد: اقدامات مذکور با اخذ حکم قضایی شش ماهه از دادستان محترم عمومی و انقلاب بهشهر و هماهنگی با کلانتریها و پاسگاههای انتظامی صورت پذیرفت.

عرفانی تصریح نمود: محورهای ارتباطی بهشهر - گلوگاه، کمربندی بهشهر و محور فرعی پاسند غریب محله از جمله محورهای بودند که قلع وقمع دیوارکشی غیرمجاز درحریم قانونی آنها انجام پذیرفت.

گفتنی است به استناد ماده ۱۷ قانون ایمنی راهها، ایجاد هرگونه ساختمان و دیوارکشی و تاسیسات به شعاع صد متر از انتهای حریم راهها و حریم راه آهن های کشور و در طول کنارگذرهائی که وزارت راه و شهرسازی احداثنموده یا مینماید و یا مسئولیت نگهداری آن را به عهده دارد بدون کسب مجوز از وزارت مذکور ممنوع میباشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز