خبرگزاری کار ایران

به منظور پیگیری شکایات مردمی؛

مدیرکل محیط زیست استان قزوین از معادن خاک صنعتی آوج بازدید کرد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۵۷۸۴

به منظور بررسی میدانی و پیگیری شکایات مردمی، مدیرکل محیط زیست استان به همران چند مسئول استانی از از وضعیت معادن خاک صنعتی شهرستان آوج بازید کرده و در جریان مشکلات این محل قرار گرفتند.

به گزارش ایلنا، احسان خسروی درباره بازدید از وضعیت معادن خاک صنعتی شهرستان آوج گفت: به منظور پیگیری شکایت مردمی و بررسی میدانی، معدن خاک صنعتی و محل دپو شرکت مزبور، به همراه مدیران دستگاه‌های مسئول از محدوده برداشت معدن و نقاط احتمالی ایجاد آلودگی توسط مدیرکل محیط زیست استان، مدیرکمل دیوان محاسبات و صمت بازدید به عمل آمد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آوج ادامه داد: پس از بازدید مدیران کل و مشاهده اقدامات شرکت مزبور در جهت رفع آلودگی بازدید کنندگان نشستی با اهالی منطقه داشته و به بحث و تبادل نظر در این زمینه پرداختند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین هم در این بازدید گفت: هوای پاک یکی از نیازهای اولیه انسان امروزی برای زندگی سالم است و سازمان حفاظت محیط زیست در راستای وظایف سازمانی با توجه به قوانین و مقررات،  برای داشتن هوای پاک وظایفی را بر عهده دارد.

مهران شنتیایی ادامه داد: نظارت بر مراکز معاینه فنی، صنایع فعال و سایر منابع آلاینده بصورت مستمر در برنامه کاری محیط زیست استان وجود دارد و انجام این مهم، نیازمند توجه همگانی جامعه به پاکیزگی هوا است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز