خبرگزاری کار ایران

شناسایی ۷۸ واحد اقامتی متخلف در مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۴۷۰۵

کارشناس‌مسئول بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی از شناسایی ۷۸ واحد اقامتی متخلف در مشهد خبر داد.

 به گزارش ایلنا از مشهد، بخش علی بیاتی قله زو کارشناس مسئول بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی اظهار داشت: در راستای برنامه‌ریزی از سوی کمیته نظارت و تنظیم بازار ستاد خدمات سفر استان ویژه دهه کرامت تیم های ویژه بازرسی از مراکز اقامتی در مجموع از ۲۶۶ واحد اقامتی بازدید کردند.

وی افزود: از ابتدای دهه کرامت  تعداد ۲۶۶ واحد اقامتی شامل هتل، هتل آپارتمان، مهمانپذیر و خانه‌مسافر توسط بازرسان این سازمان به صورت مشترک با نمایندگان اداره میراث فرهنگی ،گردشگری و صنایع دستی مشهد ، جامعه هتل داران و اتحادیه‌های صنفی ذیر‌بط مورد بازرسی قرار گرفته است. 

بیاتی گفت: پس از انجام این بازرسی‌ها برای ۷۸ واحد اقامتی متخلف به علت عدم صدور صورتحساب و نصب نرخ‌نامه، گرانفروشی، گزارش بازرسی به ارزش بیش از دو میلیارد ریال تشکیل شده و جهت رسیدگی به اداره‌ کل تعزیرات حکومتی استان معرفی شدند و عمده تخلفات گرانفروشی، عدم صدور صورتحساب، عدم الصاق نرخنامه بوده است. 

وی افزود: در طی دهه کرامت در مجموع بالغ بر ۲۵۰ میلیون ریال وجوه استرداد شده به شاکین که اغلب زائرین بوده اند به آنان برگشت شده است.

کارشناس‌مسئول بازرسی سازمان صمت تاکید کرد: زائران و مجاوران محترم می‌توانند شکایات صنفی خود را از طریق سامانه پاسخگویی ۱۲۴ اعلام نمایند تا به شکایات آن‌ها در اسرع وقت رسیدگی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز