خبرگزاری کار ایران

بیش از یک میلیارد تومان پوشاک قاچاق در مشهد کشف شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۰۲۷۶

کارشناس مسئول بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی از کشف و ضبط بیش از یک میلیارد تومان انواع پوشاک شامل تی شرت ، کت وشلوار و پیراهن قاچاق خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا ، علی بیاتی گفت: در اجرای طرح شناسه کالا در حوزه البسه و پوشاک در استان و مقابله با پوشاک قاچاق در اقدام مشترک بازرسان معاونت نظارت و بازرسی سازمان صمت، اداره پلیس مبارزه با فاسد اقتصادی فرماندهی انتظامی خراسان در طی اسفند ماه امسال تعداد زیادی از مراکز پوشاک مورد رصد قرار گرفت و در مجموع در اجرای طرح شناسه کالا در بخش پوشاک از ١۴ فروشگاه عرضه کننده پوشاک خارجی و فاقد شناسه کالا مقادیر زیادی کالای قاچاق کشف شد.

او گفت: تمامی تولیدکنندگان البسه و پوشاک مردانه و زنانه اعم از تولیدی صنعتی ، صنفی و پیراهن دوزان بر اساس بند هفت آئین نامه اجرایی ماده ۱۳ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز موظف به دریافت و نصب کد شناسه بر روی اقلام تولیدی خود در مهلت تعیین شده هستند.

کارشناس مسئول بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: با اجرای کامل طرح شناسه کالا شهروندان می‌توانند در آینده نزدیک از طریق وب سرویس سامانه شناسه کالا و یا شماره گیری #۷۷۷۷۴ و وارد کردن کد شناسه محصول از تمامی اطلاعات و مشخصات کالایی محصول مورد نظر اطلاع حاصل کنند.

بیاتی گفت:ارزش ریالی اموال کشف شده یازده میلیارد ریال است و اموال کشف شده تحویل اداره کل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان خراسان رضوی شد. و برای ۱۴ واحد متخلف گزارش تنظیم و جهت رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان معرفی شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز