خبرگزاری کار ایران

رشد ۲۵ درصدی اعتبارات تملک دارایی‌های آذربایجان‌شرقی در سال جاری

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۴۶۹۰

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی با اشاره به رشد ۲۵ درصدی اعتبارات تملک دارایی های استان در سال جاری نسبت به سال قبل، رقم آن را بیش از ۲ هزار میلیارد تومان اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، محمد فرشکاران در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه آذربایجان شرقی اظهار کرد: اعتبارات هزینه‌ای استان در سال ۱۴۰۱ افزون بر یک‌هزار و ۱۷۷ میلیارد تومان است که حدود یک‌هزار و ۱۴۳ میلیارد تومان آن عمومی و ۳۳ میلیارد تومان نیز مربوط به ردیف اختصاصی است.

وی افزود: ۷۰ درصد اعتبارات هزینه‌ای مربوط به پرداخت حقوق و مزایای پرسنل بوده و ۳۰ درصد نیز سایر اعتبارات هزینه‌ای را شامل می شود.

فرشکاران تشریح کرد: اعتبارات هزینه‌ای استان در سال ۱۴۰۱ حدود ۲۷ درصد نسبت به سال قبل رشد داشته و رشد اعتبارات هزینه‌ای کشور نیز به همین میزان بوده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی اضافه کرد: عملکرد تخصیص اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه.ای استان در سال ۱۴۰۰ حدود ۵۵ درصد یعنی یک‌هزار میلیارد تومان است که ۱۹ درصد از این تخصیص ۵۵ درصدی نقدی و ۳۶ درصد نیز به صورت اوراق بوده است.

وی از رشد ۲۷ درصدی اعتبارات هزینه‌ای استان در بودجه سال ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: اعتبارات هزینه‌ای کشور هم به همین میزان رشد دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز