خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا اعلام شد:

تداوم هوای خنک همراه با وزش باد شرقی تا روز دوشنبه در اردبیل / سه‌شنبه و چهارشنبه گرم در پیش است

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۴۱۳۵

مدیرکل سازمان هواشناسی استان اردبیل از تداوم هوای خنک همراه با وزش باد شرقی تا روز دوشنبه در استان خبر داد.

سیاوش محمدی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در تشریح و پیش بینی آخرین وضعیت جوی استان اردبیل با اعلام این خبر افزود: بر اساس نقشه های هواشناسی تا اواخر هفته جاری شرایط جوی استان پایدار و آسمان در بیشتر ساعات صاف پیش بینی می شود.

وی افزود: به دلیل ماندگاری سامانه پرفشار خزری در منطقه، در ساعات شبانه و اوایل صبح آسمان نواحی منتهی به استان گیلان و بخش هایی از مناطق مرکزی، نیمه ابری تا ابری خواهد بود.

مدیرکل سازمان هواشناسی استان اردبیل گفت: همچنین در سه روز آینده در بیشتر مناطق استان(بویژه در مناطق شمالی، مرکزی و نوار شرقی) پدیده غالب وزش باد شرقی(در ساعات عصر، گاهی با سرعت تند) بوده و برهمین اساس هوای نسبتاً خنک تا روز دوشنبه در سطح استان تداوم خواهد داشت.

محمدی ادامه داد: در این مدت در ساعات بعدازظهر و عصر از شرایط فصلی و محلی در برخی نواحی استان رشد ابرهای همرفتی توام با رگبار پراکنده نیز احتمال می رود؛ روزهای سه شنبه و چهارشنبه با وزش بادهای جنوبی دمای هوا بطور محسوس افزایش یافته و هوای گرمی در سطح استان خواهیم داشت؛ مجدداً از روز پنجشنبه با تغییر الگوی جریانات جوی و شمالی شدن وزش باد، دمای هوا بطور نسبی کاهش می یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز