خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر یزد:

انعقاد قرارداد ۳۴ پروژه سرمایه گذاری در سطح شهر/ تعیین تکلیف ادامه کار دفاتر کارگزاری در موعد مقرر

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۳۲۷۲

رئیس شورای شهر یزد گفت: پروژه های سرمایه گذاری که در سطح شهر انجام می‌شود، یکی از منابع درآمدی پایداربرای شهرداری‌ها تلقی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، عزیزالله سیفی در شصت و نهمین جلسه علنی شورای شهر یزد با اشاره به اینکه هم اکنون در سطح شهر یزد نسبت به انعقاد قراداد  ۳۴ پروژه سرمایه گذاری اقدام شده است گفت: یکی از راه های ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری‌ها بخش مشارکت‌ها و سرمایه گذاری است و انتظار می‌رود با توجه به استقبال خوب سرمایه‌گذاران از این پروژه‌ها، مشکلات آنها رفع و این پروژه‌ها به خوبی اجرا شود.

رئیس شورای شهر یزد در ادامه ضمن اشاره به اینکه از سوی سازمان مشارکت‌ها و سرمایه گذاری بطور مداوم گزارشی از نحوه اجرا و میزان پیشرفت و سایر موارد مرتبط با این پروژه‌ها ارائه شود تا انجام  پروژه‌ها هر چه سریعتر محقق شود افزود: نماینده شورا در سازمان مشارکت‌ها می‌تواند به عنوان ناظر بر ارائه این گزارش‌ها از سوی این سازمان به شورا اعمال نقش کند.

سیفی همچنین ضمن بیان برخی موارد راجع به دفاتر کارگزاری گفت: باتوجه به مباحث و تصمیمات قبلی، شهرداری بایستی تا پایان خرداد ماه سال جاری نتیجه پیشنهادات و بررسی های خود را برای ادامه کار دفاتر کار گزاری به شورای شهر اعلام کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز