خبرگزاری کار ایران

لو رفتن سئوالات در مهریز تکذیب شد/سئوالات تکراری باعث برگزاری دوباره امتحان شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۲۶۹۶

مدیرآموزش و پرورش مهریز در خصوص ماجرای لو رفتن سئوالات امتحانی مقطع دهم در مدارس این شهرستان گفت: لو رفتن سئوالات کذب محض است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، سیدکاظم حسینی در جمع برخی خبرنگاران پیرامون ماجرای لو رفتن سئوالات امتحانی مقطع دهم در مدارس این شهرستان اظهار داشت: خبر لو رفتن سوالات کذب محض است و به هیچ عنوان صحت ندارد و تنها یک سری از سئوالات امتحانی دوره های قبل در امتحانات داخلی امسال تکرار شده بود.

وی با بیان اینکه این موضوع موجب اعتراض برخی از دانش آموزان شد افزود: مسئله در کمیته سنجش اداره کل آموزش و پرورش استان یزد بررسی شد و به دلیل بالا بودن تعداد سئوالات تکراری کمیته سنجش برای رعایت حق و حقوق همه دانش‌آموزان تصمیم بر تکرار امتحانات گرفته است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان مهریز با بیان اینکه این دوره امتحانات کاملا داخلی است، تصریح کرد: بعد از بررسی‌های دقیق تر مشخص شده که برخی از سوالات در بانک سوالات اینترنتی تکرار شده است.

حسینی در خصوص نحوه تکرار امتحانات خاطرنشان کرد: طبق برنامه ریزی انجام شده قرار است امتحانات زبان خارجه و شیمی مقطع دهم رشته علوم تجربی در روزهای ۲۵ و ۳۰ خردادماه امسال دوباره برگزار شود.

وی در پاسخ به اعتراض خانواده دانش آموزان برای تکرار امتحانات یاد شده، گفت: حفظ حق و حقوق دانش آموزان تنها دلیل کمیته سنجش آموزش و پرورش برای تکرار امتحانات زبان و شیمی است.

انتهای پیام/

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز