خبرگزاری کار ایران

استاندار یزد خبر داد:

مدارس یزد از روز ۲۷ اردیبهشت دایر است/حضور دانش آموزان اختیاری است

asdasd
کد خبر : ۹۱۱۸۴۲

استاندار یزد با اشاره به بازگشایی مدارس کشور از روز ۲۷ اردیبهشت گفت: مدارس استان یزد نیز از روز ۲۷ اردیبهشت بازگشایی خواهند شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، محمدعلی طالبی با بیان اینکه اصل بازگشایی مدارس با هدف رفع اشکال صورت می‌ گیرد اظهار داشت: دانش آموزانی که به دلایلی نظیر کمبود امکانات یا عدم در دسترس بودن اینترنت نتوانستند از فضای مجازی بهره گرفته و مقداری عقب افتاده اند، می‌توانند از این کلاس‌ها استفاده کنند.

وی حضور دانش آموزان در این کلاس‌ها را اختیاری عنوان کرد و افزود: دانش آموزانی که علاقه‌ مند به مطرح کردن مسائل درسی با معلمان هستند نیز می ‌توانند در مدارس حضور یابند.

استاندار یزد با اشاره به اینکه ما در استان یزد آمادگی داریم تا شرایط بازگشایی مدارس با رعایت پروتکل‌ های بهداشتی را فراهم سازیم افزود: بر اساس لیستی که اعلام شده شهر‌های سفید کشور از ۱۳۲ شهر به ۱۵۸ شهر افزایش یافته و این احتمال وجود دارد که این تعداد تا زمان بازگشایی مدارس افزایش یابد.

طالبی درباره بازگشایی دانشگاه‌ ها نیز گفت: تصمیم گیری در این زمینه بر عهده دانشگاه‌ ها است و می‌ توانند درباره بازگشایی یا عدم بازگشایی تصمیم بگیرند.

وی درباره لیست شهر‌های سفید اظهار داشت: هیچکدام از شهر‌های استان یزد در منطقه سفید قرار ندارند و اکثر شهرستان‌ ها در منطقه زرد هستند.

استاندار ادامه داد: ما برای اعلام منطقه سفید عجله نداریم، اما مردم بدانند که شرایط مدیریت کرونا در استان بسیار خوب است و تعداد بیماران نیز کاهش چشمگیری داشته است.

وی خاطرنشان ساخت: تعداد بستری‌ ها در بیمارستان‌ های استان به یک پنجم پیک بیماری رسیده که وضع خوبی را نشان می‌ دهد و امیدواریم این روند در روز‌های آینده نیز ادامه یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز