خبرگزاری کار ایران

استاندار یزد عنوان کرد:

پیدایش ظرفیت‌های جدید خیری در استان در دوران شیوع کرونا

asdasd
کد خبر : ۹۱۱۳۹۶

استاندار یزد با اشاره به اقدامات صورت گرفته از سوی تشکل های خیری و حضور جدی مردم در صحنه مبارزه با کرونا، عنوان کرد: در دوران شیوع کرونا شاهد پیدایش ظرفیت های جدید خیری در استان بودیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، محمد علی طالبی در دومین مرحله رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه با بیان اینکه با شیوع ناگهانی بیماری کرونا همه غافلگیر شده بودند، مردم به خوبی در صحنه مبارزه با کرونا حضور پیدا کردند، اظهار داشت: مردم برای مبارزه با کرونا، بار مسئولیت را به دوش کشیده و در کنار نهادها و دستگاه های مختلف، مشارکت بسیار خوبی داشتند.

وی با بیان اینکه یکی از نگرانی هایی که پس از شیوع کرونا در جامعه به وجود آمد، نگرانی در خصوص معیشت اقشار آسیب پذیر بود، گفت: خوشبختانه شاهد اقدامات موثری برای تامین معیشت این اقشار بودیم.

استاندار یزد با اشاره به برگزاری موفق رزمایش مواسات همدلانه ادامه داد: برگزاری رزمایش مواسات همدلانه موجب تجمیع تمامی ظرفیت ها برای ارائه کمک های معیشتی به اقشار آسیب پذیر جامعه شد.

طالبی با اشاره به اقدامات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای مبارزه با کرونا، تصریح کرد: تصور برخی درباره سپاه تنها فعالیت در حوزه نظامی بود اما در شرایط سخت کرونا شاهد فعالیت آنها برای مبارزه با این بیماری و تبعات آن، دوشادوش خیرین و مردم بودیم.

وی با بیان اینکه در خلل مبارزه با کرونا در استان ظرفیت هایی در قالب گروه ها و انجمن های مختلف ظهور پیدا کرد، تاکید کرد: شناخت و حمایت از  این ظرفیت ها، مواجهه با بحران های احتمالی آینده را آسان تر خواهد کرد

گفتنی است در دومین مرحله رزمایش مواسات همدلانه در استان یزد، ۱۵ هزار بسته معیشتی به ارزش هر کدام سه میلیون ریال در بین نیازمندان توزیع می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز