خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان:

سقف واحدهای تولیدی قزوین ظرفیتی مناسب برای تولید انرژی خورشیدی است

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۳۲۴۷

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: این امکان در شهرک‌های صنعتی استان وجود دارد که واحدها با نصب پنل خورشیدی در سقف کارگاه‌ها نسبت به تولید برق اقدام کنند و زمینه تولید هار مگاوات انرژی به این شیوه وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، رضا صفاری در نخستین همایش معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری نیروگاه‌های خورشیدی که صبح امروز در شهرک صنعتی کاسپین برگزار شد، گفت: برق یکی از نیازهای اصلی واحدهای تولیدی استان است که با استفاده و توسعه تولید انرژی‌های تجدید پذیر می‌توان این نیاز را برطرف کرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین ادامه داد: برای تولید انرژی‌های پاک در استان با سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری انرژی هماهنگی شده و برای سرمایه گذاران در این بخش مشوق‌های مختلفی در نظر گرفته شده است.

وی عنوان کرد: تاسیس شهرک انرژی در استان قزوین مصوب شده و در شهرک‌های صنعتی استان زمینه لازم برای جذب سرمایه گذار و اجرایی شدن این طرح وجود دارد.

صفاری گفت: سعی داریم زیرساخت‌های لازم در شهرک انرژی با اعتبارات دولتی انجام شود که با این کار هزینه‌های سرمایه گذاران کاهش یافته و به عنوان یک مشوق عمل می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز