خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

افتتاح نمایشگاه محصولات نمدی در بام ایران

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۲۰۲۰

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری از افتتاح نمایشگاه محصولات نمدی در غرفه دائمی معرفی محصولات صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان خبرداد.

اسماعیل رمضانی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در شهرکرد اظهار داشت: نمایشگاه به‌منظور معرفی انواع آثار و تولیدات مرتبط با نمد در چهارمحال و بختیاری برپا شده است.

وی افزود: نمایشگاه محصولات نمدی به‌مدت یک هفته در غرفه دائمی معرفی تولیدات صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان در محل  اداره‌کل برپا است.

رمضانی تصریح کرد: هر هفته یکی از هنرمندان صنایع‌دستی و هنرهای سنتی چهارمحال و بختیاری با حضور در این غرفه تولیدات و محصولات خود را معرفی خواهد کرد.

وی هدف از برپایی این نمایشگاه را معرفی کامل تولیدات صنایع‌دستی و هنرهای سنتی چهارمحال و بختیاری و تلاش برای بازاریابی انواع محصولات هنرمندان استان عنوان کرد.

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری تشک خواب، عرق‌گیر صندلی خودرو، کمربندهای طبی، وسایل ارتوپدی، جوراب‌های فصلی، کفش، روکش زین دوچرخه، عرق‌گیر زین اسب، بالشت، لیف، کیسه نمک، کلاه، کیف، نشیمن، بالشتک طبی و وسایل تزئینی را از محصولات این نمایشگاه عنوان کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز