خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

قبوض مددجویان تحت پوشش بهزیستی چهارمحال و بختیاری رایگان می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۱۴۷۲

سرپرست اداره کل بهزیستی استان چهارمحال و بختیاری از رایگان شدن قبوض مددجویان تحت پوشش بهزیستی خبر داد.

علی نصیری در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در شهرکرد اظهار داشت: طرح رایگان شدن قبوض آب، برق و گاز ویژه مددجویان بهزیستی بر اساس رعایت اصلاح الگوی مصرف برای مددجویان کم مصرف قابل اجرا خواهد بود.

وی گفت: آب، برق و گاز مشترکین خانوارهای کشور را به گونه‌ای اصلاح کنند که با رعایت مناطق جغرافیایی کشور، تعرفه مشترکین کم مصرف خانوارهای محروم تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور و کمیته امام امام خمینی(ره) برابر صفر تعیین شود.

نصیری خاطرنشان کرد: این طرح در راستای کاهش هزینه‌های اقتصادی خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی و بهبود معیشت آنان صورت گرفته است و مشروط به استفاده بهینه و بر اساس رعایت اصلاح الگوی مصرف است.

سرپرست اداره کل بهزیستی استان چهارمحال وبختیاری عنوان کرد: مددجویان بهزیستی می‌توانند جهت بهره‌مندی از این خدمات حداکثر تا پایان خرداد ماه با مراجعه به پیشخوان مجازی سازمان بهزیستی به نشانی  https://sam.behzisti.net  نسبت ثبت اطلاعات قبوض مصرفی و ارائه درخواست خود اقدام کنند.

به گزارش ایلنا  همراه داشتن قبوض آب ، برق و گاز جهت بارگذاری در سامانه الزامی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز