خبرگزاری کار ایران

سرپرست بهزیستی مازندران اعلام کرد؛

مشترکین کم مصرف تحت پوشش بهزیستی هزینه آب، برق و گاز پرداخت نمی کنند

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۰۸۶۳

سرپرست بهزیستی مازندران گفت: مشترکین کم مصرف تحت پوشش بهزیستی هزینه آب، برق و گاز پرداخت نمی کنند.

به گزارش ایلنا، فریبا بریمانی با اشاره به اجرای بند (ک) تبصره 15 قانون بودجه سال 1401 گفت: طبق این قانون وزارت خانه‌های نفت و نیرو موظفند تعرفه آب، برق و گاز مشترکین خانوارهای کشور را به گونه‌ای اصلاح کنند که با رعایت مناطق جغرافیایی کشور، تعرفه مشترکین کم مصرف خانوارهای محروم تحت پوشش کمیته امام امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی کشور، برابر صفر تعیین شود.

او افزود: این طرح در راستای کاهش هزینه‌های اقتصادی خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی و بهبود معیشت آنان صورت گرفته است و مشروط به استفاده بهینه و بر اساس رعایت اصلاح الگوی مصرف است.

سرپرست بهزیستی مازندران ادامه داد:مددجویان جهت بهره مندی از این خدمات می توانند حداکثر تا پایان خرداد ماه با مراجعه به پیشخوان مجازی سازمان بهزیستی به نشانی https://sam.behzisti.net  نسبت به درخواست خود اقدام کنند.

 بریمانی تصریح کرد: مرکز تماس سازمان بهزیستی به آدرس سامانه تیکتینگ https://ticketing.behzisti.gov.ir  آماده پاسخگویی به سوالات و ابهامات متقاضیان تحت پوشش خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز