خبرگزاری کار ایران

هر میزان اعتبار برای خوشه گردشگری یزد قابل توجیه و ارزشمند است

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۱۴۰۵

سرپرست شرکت شهرک های صنعتی استان یزد تسریع در برنامه‌های خوشه گردشگری را نیازمند هم‌افزایی ذی‌نفعان و دستگاه‌های پشتیبان خواند و گفت: متخصصین خوشه گردشگری نباید زمان و توان خود را صرف چالش‌های مالی کنند.

به گزارش ایلنا از یزد، محمد دهقان در نشست راهبری خوشه گردشگری با بیان اینکه یکی از ضرورت‌های توسعه گردشگری یزد، هم افزایی ذی نفعان و دستگاههای پشتیبان به این خوشه است، اظهار داشت: خوشه گردشگری یزد، یکی از تخصصی‌ترین خوشه‌های استان است که می‌تواند ظرفیت‌های این حوزه را فراتر از سایر برنامه‌ها پویا کند.

وی با تاکید بر اینکه تیم توسعه خوشه گردشگری نباید برای پیشبرد برنامه‌های خود دغدغه‌ای در خصوص پشتیبانی‌های مالی داشته باشد، افزود: متخصصین خوشه گردشگری باید همه تمرکز و توان خود را برای توسعه و ارتقای خوشه صرف کند و زمان و توان خود را صرف چالش‌های مالی نکنند که این امر نیازمند همراهی بیشتر دستگاه‌های پشتیبان است.

دهقان با اشاره به ظرفیت‌های اقتصادی صنعت گردشگری برای استان یزد، تاکید کرد: هر میزان بودجه‌ای که برای توسعه خوشه گردشگری یزد پیش‌بینی شود، با توجه به میزان آورده‌ای که این صنعت برای استان می‌تواند داشته باشد، است.

این مسئول در پایان با اشاره به آسیب زا بودن ورود افراد غیر متخصص در حوزه گردشگری، ابراز کرد: گردشگری از مسائلی که باید به طور تخصصی به آن پرداخته شود تا ضمن برنامه‌ریزی بلند مدت و هدفمند، بتوان با کار تخصصی ظرفیت‌های پنهان این حوزه را شناسایی و معرفی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز