خبرگزاری کار ایران

مراکز عرضه دخانیات در قزوین ۱۲۲ اخطار کتبی دریافت کردند

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۱۲۲۳

مسئول واحد بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: پیشگیری از مصرف دخانیات در استان با جدیت ادامه دارد ‌آنچنانکه در یک هفته اخیر ۱۲۲ اخطار کتبی به مراکز عرضه دخانیات در شهر قزوین داده شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، هاشم یوسفی با اعلام این خبر گفت: در سال جاری، مراکز عرضه دخانیات در فروشگاه‌های مواد غذایی، خوار و بارفروشی ها، سفره خانه های سنتی و چایخانه ها به صور مستمر مورد پایش کارشناسان بهداشت محیط قرار گرفته‌اند.  

وی ادامه داد: متاسفانه تعداد مراکز عرضه این محصولات در استان زیاد است و در این بین به چهار واحد صنفی که به عرضه غیر مجاز قلیان اقدام کرده بودند اخطار کتبی دادیم و پرونده دو واحد چایخانه نیز به مراجع قضایی ارسال شد.

مسئول بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی قزوین افزود: پیشگیری و مقابله با مصرف دخانیات موضوعی است که باید به صورت مستمر مورد پایش قرار گیرد و به مدت زمان مشخصی محدود نشود.

یوسفی ادامه داد: از آن جایی که دانش آموزان، سربازان و دانشجویان بیش از سایر اقشار در معرض مصرف دخانیات قرار دارند و پاک بودن این اقشار برحسب سیاست جزو اهداف وزارت بهداشت است، ۱۳ جلسه آموزشی برای این گروه ها برگزار و در این جلسات مضررات مصرف دخانیات و آسیب های اجتماعی و اقتصادی آنها تبیین شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز