خبرگزاری کار ایران

ناکامی کلاهبردار میلیاردی در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۹۴۹۱

فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف پرونده کلاهبرداری میلیاردی و عودت مبلغ 6 میلیارد و 540 میلیون ریال به حساب شکات قزوینی خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار علی ابراهیمی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی شکایت 2 نفر از شهروندان شهرستان آوج مبنی بر کلاهبرداری میلیاردی به مبلغ بیش از 6 میلیارد ریال و ارجاع پرونده به پلیس آگاهی این شهرستان، با توجه به مبلغ بالای کلاهبرداری و احتمال متواری شدن متهم یا متهمان، سریعا پرونده به پلیس آگاهی استان ارجاع و بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان ویژه کلاهبرداری قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان قزوین افزود: در بررسی‌های کارآگاهان مشخص شد، متهم با معرفی خود به عنوان نماینده یکی از ادارات دولتی در شعبه تنظیم بازار، اعتماد شکات را جلب کرده و با وعده تحویل مقادیر قابل توجهی اقلام ضروری خانوار، اقدام به کلاهبرداری از آن‌ها کرده است.

وی عنوان کرد: شکات بدون هیچگونه بررسی و انجام تحقیقات لازم، مبلغ مورد نظر را به شماره حساب ارائه شده توسط متهم واریز و با توجه به عدم پاسخگویی او به تلفن همراه و همچنین تحویل داده نشدن کالاهای مورد سفارش، از مراجع قانونی پیگیر موضوع شده‌اند.

مقام ارشد انتظامی استان قزوین اضافه کرد: در تحقیقات انجام شده توسط ماموران مشخص شد، فردی با هویت معرفی شده به شکات در اداره مورد نظر وجود نداشته، به همین منظور کارآگاهان بلافاصله با استفاده از شگردهای پلیسی و هماهنگی با مقام قضایی، شماره حساب ارائه شده توسط متهم، که مبالغ به آن واریز شده بود را، شناسایی و مسدود کردند.

ابراهیمی با اشاره به اینکه خوشبختانه پیش از هرگونه جابجایی وجه، حساب متهم مسدود و مبلغ واریزی با هماهنگی قضایی به شکات عودت داده شد، خاطر نشان: دستگیری متهم در دستور کارآگاهان ویژه کلاهبرداری استان قرار دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز