خبرگزاری کار ایران

یک مسئول خبر داد:

پرداخت ۱۷ هزار میلیارد ریال تسهیلات مصوب سفر رئیس‌جمهور به واحدهای تولیدی اردبیل

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۰۵۶۷

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل از پرداخت ۱۷ هزار میلیارد ریال تسهیلات مصوب سفر رئیس‌جمهور به واحدهای تولیدی استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، یاسر عبداللهی عابد معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل گفت: مصوبات سفر رئیس‌جمهور به استان اردبیل در حوزه بانک‌ها به‌صورت جدی پیگیری می‌شود و تاکنون از محل سفر رئیس‌جمهور به استان ۱۷ هزار میلیارد ریال تسهیلات بانکی به واحدهای تولیدی و صنعتی پرداخت شده است.

وی افزود: تاکنون یک هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات از محل بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه به سرمایه‌گذاران بخش‌های مختلف اقتصادی استان اردبیل پرداخت شده است و طرح‌های تولیدی بخش‌های مختلف صنعتی، کشاورزی، گردشگری، فرهنگی و ورزشی هم شامل تبصره ۱۸ می‌شوند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل بیان کرد: افزایش ۲۰ تا ۵۰ درصدی ظرفیت واحدهای تولیدی اردبیل در برنامه‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل قرار دارد و احیای واحدهای تولیدی راکد نیز از اولویت‌های اصلی مسئولان استان است.

عبداللهی عابد تصریح کرد: دولت برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی استان اردبیل عزم جدی دارد و هرگونه اقدام حمایتی و پیگیری از مرکز کشور برای رفع مشکلات این واحدها در چارچوب قانون با رفع بروکراسی‌های اضافی انجام می‌شود و لازم است طرح‌های نیمه‌فعال و راکد که با تأمین مالی امکان برگشت به چرخه تولید و افزایش اشتغال‌زایی دارند، معرفی شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز