خبرگزاری کار ایران

علی‌نیا مطرح کرد:

اعتبارات سفر ریاست‌جمهوری به خراسان‌شمالی تا پایان سال پرداخت خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۳۴۰۳۶۶

معاون‌عمرانی استانداری خراسان‌شمالی گفت: ۵۰درصد اعتبارات سفر ریاست‌جمهوری تخصیص یافته که در بخش‌های مختلف، متفاوت بوده و از این میزان ۳۳ درصد نقدینگی به پروژه‌های مصوب سفر تزریق شده است.

به گزارش ایلنا از بجنورد، محمدحسین علی‌نیا با بیان این خبر اظهار داشت: به دنبال سفر رییس‌جمهور و کاروان تدبیر و امید به این استان که در خردادماه امسال رخ داد پس از آن در فاصله زمانی کمتر از دو ماه اعتبار 625 میلیارد تومانی مصوب در سفر، ابلاغ شد.

 وی ادامه داد: پس از ابلاغ اعتبارات، دستگاه‌های اجرایی موضوع اعتبارات را پیگیری کردند.

علی‌نیا خاطرنشان کرد: در بخش راه بجنورد به جنگل گلستان که برای سالجاری 55 میلیارد تومان اعتبار پیش‌بینی شده بود که 24.5میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده شده است.

وی تصریح کرد: 91 درصد از اعتبارات مصوب در حوزه مدارس(خشتی و گلی)نیز اختصاص داده شده است. در حوزه آبرسانی به شهرستان بجنورد نیز 35 میلیارد تومان مصوب شده که 43 درصد آن تخصیص یافته است.

علی‌نیا بیان کرد: در حوزه بهداشت و درمان نیز اعتبارات دو پروژه مهم بیمارستان‌های شهرستان بجنورد و شیروان به صورت مستمر ابلاغ می‌شود که در حال‌حاضر به لحاظ پیشرفت فیزیکی و ریالی در وضعیت مطلوب قرار دارد.

وی ادامه داد: امیدواریم این دو بیمارستان تا هفته دولت سال آینده به بهره برداری برسد.

علی‌نیا در ارتباط با آسفالت راه‌های روستایی نیز گفت: 30 میلیارد تومان از منابع دولت و 20 میلیارد تومان از منابع استانی ابلاغ شده است. اعتبار 20 میلیارد تومانی استان تخصیص داده شده و برای جذب اعتبار دولت از طریق سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور در حال پیگیری هستیم.

وی تعداد مجتمع‌های آبرسانی مصوب در سفر ریاست‌جمهوری را 12 مجتمع عنوان کرد و افزود: 50 درصد اعتبارات این مجتمع‌ها ابلاغ شده است.

علی نیا تصریح کرد: تمام اعتبارات سفر ریاست‌جمهوری مربوط به سالجاری تا پایان سال پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز