خبرگزاری کار ایران

از محل تبصره ۱۸ بودجه ۱۴۰۰ انجام شد؛

پرداخت ۱۸۰ میلیارد تومان تسهیلات به سرمایه‌گذاران استان اردبیل

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۹۴۲۱

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل از پرداخت ۱۸۰ میلیارد تومان تسهیلات از محل تبصره ۱۸ بودجه ۱۴۰۰ به سرمایه‌گذاران استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، یاسر عبداللهی عابد معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل در نشست کمیته استانی بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ اظهار کرد: تاکنون حدود ۱۸۰ میلیارد تومان تسهیلات از محل بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ به سرمایه‌گذاران بخش‌های مختلف اقتصادی استان اردبیل پرداخت شده است.

وی افزود: منتظر ابلاغ جدید برای تسهیلات سال ۱۴۰۱ نیز هستیم و لازم است بانک‌ها به سرعت پرداخت‌ها  را انجام دهند تا مشکلی از محل اعتبارات سال ۱۴۰۰ برای ارائه تسهیلات به طرح‌ها نداشته باشیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل ادامه داد: در راستای عمل به مفاد بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۰، جلسات مستمری به دستور استاندار محترم برگزار شده که هدف از این جلسات، بررسی آخرین وضعیت پرداختی تسهیلات از این محل به تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران است.

عبداللهی عابد با تاکید بر ضرورت معرفی طرح‌های اقتصادی ایجادی، توسعه‌ای، نیمه‌فعال و راکد که با تامین مالی امکان برگشت به چرخه تولید و افزایش اشتغال‌زایی دارند، گفت: طرح‌های تولیدی بخش‌های مختلف صنعتی، کشاورزی، گردشگری، فرهنگی و ورزشی هم شامل تبصره ۱۸ می‌شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز