خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار اردبیل تأکید کرد؛

ضرورت کاهش هزینه‌های جاری و تمرکز بر جذب سرمایه‌گذاران در شوراها

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۴۹۲۴

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل بر ضرورت کاهش هزینه‌های جاری و تمرکز بر جذب سرمایه‌گذاران در شوراها تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، سیدکمال‌الدین میرجعفریان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل در نشست شوراها با استاندار اظهار کرد: کاهش هزینه‌های جاری و جذب سرمایه‌گذاران با روش‌های مختلف از رویکردها و مطالبات از منتخبان مردم در پارلمان محلی است که امیدواریم با افزایش ظرفیت بخش خصوصی در اجرای پروژه‌های مشارکتی، درآمد پایدار نصیب شهرداری‌ها شود.

وی با اشاره به نظارتی بودن وظیفه ذاتی شوراها و ضرورت پرهیز از ورود به حیطه اجرایی، افزود: شوراها با مدیریت شایسته در شهرها و روستاها ویترین خدمات نظام هستند و امیدواریم با همراهی دهیاری‌ها و شهرداری‌ها، مجموعه شوراها بتوانند در  ارائه طرح‌ها و پیشنهادهای خلاقانه کمک کار مدیران اجرایی باشند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل با تأکید بر برنامه‌محوری و اثربخشی فعالیت‌های شورا تصریح کرد: شوراها در نظام جمهوری اسلامی ایران به‌ویژه در دولت سیزدهم از جایگاه خاصی برخوردار هستند و تلاش بر این است تا از ظرفیت شوراها در بهبود مدیریت شهری و ارتقای شرایط خدمات‌رسانی به مردم استفاده شود.

میرجعفریان از توزیع منابع مالیات بر ارزش افزوده در بین شهرداری‌ها و دهیاری‌ها برای انجام کارهای عمرانی در سطح استان اردبیل خبر داد و گفت: امسال نیز سعی خواهیم کرد تا توزیع منابع ملی و حاصل از ارزش افزوده را به‌صورت مستمر انجام دهیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز