خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر اردبیل خبر داد؛

توسعه پازل‌چینی و اجرای سنگ‌فرش در معابر اردبیل / عمر مبلمان شهری با تولیدات دانش‌بنیان افزایش می‌یابد

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۲۳۶۹

عضو شورای شهر اردبیل از توسعه پازل‌چینی و اجرای سنگ‌فرش با طول عمر بالا در اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سلامت صفری در بازدید از کارخانه تولید پازل و نیوجرسی شهرداری اردبیل ضمن قدردانی عوامل راه‌اندازی این کارخانه در جهت توسعه زیرساخت‌های شهری عنوان کرد: این اقدام در راستای تولید دانش‌بنیان و عملی کردن شعار سال در افزایش طول عمر مبلمان شهری و زیباسازی شهر نقش بسزایی داشته است.

وی از افزایش پازل‌چینی در معابر شهر خبر داد و افزود: در فاز اول تولیدات این کارخانه، پازل‌چینی معابر شهر توسعه خواهد یافت و با راه‌اندازی فاز سنگبری در این کارخانه با بهره‌گیری از معادن موجود در دامنه کوه سبلان سنگ های مقاوم در معابر و پیاده‌روهای اردبیل مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

عضو هیات رئیسه شورای شهر اردبیل ادامه داد: با توسعه تولیدات این کارخانه در آینده صندلی‌ها، گلدان‌ها، نیوجرسی و تندیس‌های  سنگی زیبا و با دوام در سطح شهر جای‌گذاری خواهد شد که این امر هم در کاهش هزینه‌های شهرداری و هم در زیباسازی دوچندان شهر نقش بسزایی خواهد داشت.

عضو شورای شهر اردبیل در پایان با قدردانی از عملکرد سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری اردبیل بدلیل راه‌اندازی این کارخانه، توسعه هرچه سریعتر و بروز بودن این کارخانه به آخرین دانش روز در جهت خدمت رسانی بهتر به شهروندان را خواستار شد.

انتهای پیام/
رشید عبدالحسینی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز