خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر به ایلنا خبر داد؛

استیضاح شهردار دامغان صحت ندارد / تقوی همچنان سکاندار مدیریت شهری است

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۰۲۹۱

رئیس شورای شهر دامغان گفت: هیچ بحثی از استیضاح شهردار دامغان در شورای شهر مطرح نیست و استیضاح شهردار صحت ندارد.

 مجتبی ایمانیان رئیس شورای شهر دامغان در گفت و گو با خبرنگار ایلنا سمنان بیان کرد: در نود و دومین جلسه علنی شورای شهر که عصر دیروز  17 خرداد برگزار شد تعدادی از نامه های شهروندان و دستگاه های اداری و اجرایی بررسی شد.

وی ادامه داد: در این جلسه مقرر شد شهرداری دامغان اسناد لازم پیرامون مناقصه مجتمع رفاهی شهرداری در ابتدای جاده چشمه علی را به صحن شورا ارسال نماید تا اعضای شورا تصمیمات لازم را اتخاذ کنند.

سخنگوی شورای شهر ضمن تبیین و تشریح رسالت شورای شهر از برگزاری جلسات پرسش و پاسخ در مساجد و محله های مختلف دامغان خبر داد و اظهار کرد: از هفته آینده به اتفاق اعضای شورای شهر، شهردار و معاونین مربوطه با حضور در مساجد شهرستان ضمن رصد مشکلات و تدابیر لازم جهت حل آنها پاسخگوی سوالات شهروندان خواهیم بود.

ایمانیان در پاسخ به پرسش خبرنگار ایلنا مبنی بر استیضاح شهردار که اخیرا توسط یکی از اعضای شورای شهر در فضای مجازی مطرح شده است، تاکید کرد: هیچ بحثی از استیضاح شهردار دامغان در شورای شهر مطرح نیست.

رئیس شورای شهر اضافه کرد: سوالاتی توسط یکی از اعضای شورای شهر مطرح شد که شهردار دامغان به بخشی از سوالات پاسخ دادند و بخش دیگری از سوالات با نظر اعضای شورا به کمیسیون برنامه و بودجه ارجاع داده شد تا اسناد هزینه بررسی شود که هم اکنون در دستور کار این کمیسیون است.

به گزارش ایلنا، پس از شروع کار دوره ششم شورای شهر دامغان فراخوان جهت کاندیداهای تصدی پست شهرداری منتشر شد که در نهایت سوابق ۲۴ داوطلب مورد ارزیابی قرار گرفت و در نهایت سید محمد تقوی با ۷ رای اعتماد شورای شهر، شهردار دامغان شد.

پیش از تقوی، مسلم نصرتی به مدت ۹ سال شهردار دامغان بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز