خبرگزاری کار ایران

ایلنا از سمنان خبر می دهد؛

شهرداری دامغان؛ تودیع و معارفه ای که دردسر ساز شد / نصرتی: شهرداری دامغان هیچ بدهی ندارد / شهردار: شهرداری 367 میلیارد ریال بدهی قبلی دارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۴۲۱۵

در حالی که شهردار دامغان از بدهی 367 میلیاردی شهرداری در زمان شهردار سابق خبر می دهد شهردار سابق دامغان در مراسم تودیع و معارفه خود اعلام کرد که شهرداری هیچ گونه بدهی ندارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از سمنان، سیدمحمد تقوی در جلسه علنی شورای شهر که عصر سه شنبه 9 آذر در سالن جلسات شورا برگزار شد از بدهی 367 میلیارد ریالی شهرداری دامغان خبر داد.

وی ادامه داد: مسلم نصرتی شهردار سابق دامغان در مراسم تودیع و معارفه خود که 29 مهرماه در سالن منوچهری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دامغان برگزار شد به صراحت گفت «شهرداری دامغان هیچ گونه بدهی ندارد».

تقوی تصریح کرد: پس از اینکه سکان شهرداری را در دست گرفتم با بررسی اسناد و مدارک موجود توسط کارشناسان مربوطه مشخص شد شهرداری دامغان 367 میلیارد ریال بدهی دارد.

شهردار دامغان گفت: شهروندان و افکار عمومی این انتظار را دارند که مسئولان حقایق را بیان کنند.

سید محمد تقوی افزود: اشخاص حقیقی و حقوقی 2.5 میلیارد تومان چک معوق به شهرداری بدهکارند.

شهردار دامغان با تاکید بر اینکه 6.5 میلیارد تومان بابت جریمه‌های کمیسیون ماده 100 از مالکان طلب داریم، تصریح کرد: مبلغ 5 میلیارد و 700 میلیون تومان نیز مطالبات کارخانه آسفالت شهرداری از افراد حقوقی و حقیقی است.

در ادامه مجتبی ایمانیان رئیس شورای شهر دامغان بیان کرد: شهرداری نهاد عمومی غیر دولتی است که سیستم آن درآمد هزینه است.

وی با تاکید بر اینکه هیچ ایرادی ندارد که شهرداری بدهکار باشد، افزود: شهردار سابق دامغان در مراسم تکریم خود، خبری را اعلام کرد که ابهامات فراوانی را برای شهروندان به وجود آورده است.

ایمانیان ادامه داد: با توجه به بدهی موجود و اعلام شهردار سابق دامغان باید ابعاد و جزئیات این قضیه برای شهروندان شفاف شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز