خبرگزاری کار ایران

با حضور اعضای اصلی؛

نشست هم اندیشی «هشتمین جشنواره ملی پسته دامغان» برگزار شد/ برای هفتمین دوره متوالی زارع زاده دبیر جشنواره شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۶۸۱۹

نشست هم اندیشی «هشتمین جشنواره ملی پسته ایران _ دامغان» با حضور اعضای اصلی جشنواره در شورای شهر دامغان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از سمنان، ارتقای سطح دانش باغداران با حضور اساتید کشوری، سرور و شادی مردم، افزایش مراکز فرآوری پسته، ارتباط بین تولید کنندگان ادوات کشاورزی و توزیع کنندگان سموم با باغداران، معرفی دامغان و پتانسیل های آن در رسانه ها بخشی از اهداف جشنواره ملی پسته ایران _ دامغان است.

راه اندازی نمایندگی دفتر گمرگ در دامغان و افزایش صادرات پسته از جمله مواردی بود که مقرر شد در هشتمین جشنواره ملی پسته دامغان دنبال شود.

نماینده مردم دامغان، فرماندار، امام جمعه، رئیس شورای شهر، شهردار، مدیر جهاد کشاورزی، روسای دانشگاه های دامغان و... از اعضای اصلی ستاد برگزاری جشنواره ملی پسته دامغان هستند.

با رای اعضای ستاد برگزاری هشتمین جشنواره ملی پسته دامغان «رضا زارع زاده» عضو شورای شهر به عنوان دبیر هشتمین جشنواره ملی پسته انتخاب شد.

وی سابقه عضویت در تمامی دوره های شورای شهر و دبیری شش جشنواره ملی پسته را در کارنامه دارد.

سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا هفتمین جشنواره ملی پسته دامغان به صورت مجازی از رسانه ملی و شبکه های منتخب برگزار شد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز