خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل:

برنامه توسعه بزرگراه‌های استان در دست تهیه است

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۹۲۴۲

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از تهیه برنامه توسعه بزرگراه‌های استان و افزایش پروژه‌های در دست ساخت و توسعه راه‌های استان اردبیل به بیش از ۳۰۰ کیلومتر خبر داد.

به گزارش ایلنا، محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با اعلام این مطلب اظهارکرد: در حال حاضر طول بزرگراه‌های استان اردبیل نسبت به میانگین کشوری بیش از ۵۰ درصد کمتر است.

وی تحقق برنامه سالانه احداث مسکن بر اساس متقاضیان واجد شرایط را که قسط اول هزینه مسکن را پرداخت کرده‌اند، یادآور شد و ادامه داد: این حرکت در قالب برنامه نهضت ملی مسکن ادامه خواهد یافت.

حیدری در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: تعریف پروژه‌های مرتبط با حوزه بازآفرینی شهری در سکونتگاه‌های غیررسمی، حاشیه شهر، محلات هدف و تأمین و تخصیص قیر مورد نیاز در شهرهای استان به میزان سه هزار تن مد نظر است.

وی از شروع عملیات اجرایی پروژه‌های مشارکتی اعم از تجاری، خدماتی و مسکونی به متراژ ۴۰ هزار متر مربع با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۸۰۰ میلیارد تومان خبر داد و اضافه کرد: پرداخت نصاب مالکانه اراضی مورد تملک به صاحبان و مالکان اراضی زمین شهری مد نظر است.

حیدری بیان کرد: در بلند مدت توسعه بزرگراه‌های استان و رسیدن به شاخص میانگین کشوری و در نهایت تکمیل پروژ‌ه‌های راهسازی استان با هدف افزایش ایمنی تردد و رضایت عمومی مد نظر است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز