خبرگزاری کار ایران

یک مقام مسئول خبر داد؛

تکمیل محور ورودی گرمی - پارس‌آباد تا پایان هفته/ بهره‌برداری از ۵۰ کیلومتر بزرگراه در اردبیل تا پایان سال

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۶۴۹۹

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از تکمیل محور ورودی گرمی - پارس‌آباد تا پایان هفته و بهره‌برداری از ۵۰ کیلومتر بزرگراه در اردبیل تا پایان سال ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش ایلنا، محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از بهره‌برداری نهایی از ۵۰ کیلومتر بزرگراه در استان اردبیل خبر داد و گفت: این ۵۰ کیلومتر آماده است و شهروندان اکنون از آن استفاده می‌کنند.

وی با بیان اینکه مقرر شده با حضور وزیر راه و شهرسازی و معاون اول رئیس جمهور این بزرگراه‌ها به بهره‌برداری برسد، عنوان کرد: تا پایان این هفته زمان برنامه افتتاح از پروژه مذکور اعلام خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل خاطرنشان کرد: حدود ۱۳ کیلومتر از این بزرگراه‌ها پیش از نوروز ۱۴۰۱ از جمله محور رضی به گرمی را بازگشایی کردیم،‌ محور اردبیل به مشگین شهر و اردبیل به سرچم نیز اواخر فروردین زیر ترافیک رفت.

حیدری با اشاره به روند پروژه ورودی گرمی تا پارس‌آباد گفت: این محور آماده است اما دارای نواقصاتی بود که در حال رفع و اصلاح هستیم و احتمال می‌دهیم تا پایان هفته تکمیل شود و زیر ترافیک برود.

وی ارزش تقریبی ۵۰ کیلومتر بزرگراه آماده بهره‌برداری را بیش از ۷۵۰ میلیارد تومان خواند و اظهار کرد: قریب به ۳۰۰ کیلومتر بزرگراه دیگر نیز در دست احداث است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از آغاز احداث چند محور جدید در استان خبر داد و گفت: محور مشگین‌شهر به اهر و محور گرمی به سمت اردبیل دو محوری هستند که شروع خواهیم کرد.

حیدری افزود: پروژه اردبیل به آستارا تونل حیران و راه‌های طرفین آن، محور اردبیل به سرچم،‌ محور کلور- درام،‌ محور گردنه صائین، محور سه راهی صحرا به سمت بیله سوار و محور پارس‌آباد به مشگین شهر از جمله پروژه‌هایی هستند که به عنوان توسعه باند دوم بزرگراه در دست اقدام داریم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل تاکید کرد: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته ۵۰ کیلومتر را تا پایان فروردین سال جاری به بهره‌برداری رساندیم و به مسئولان نیز قول داده‌ایم ۵۰ کیلومتر دیگر از این بزرگراه‌ها تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد و زیر ترافیک برود،‌ برای دیگر محورها نیز با توجه به اعتبارات برای سال‌های آینده برنامه‌ریزی می‌کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز