خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی خبرداد؛

افتتاح قطعات ۲، ۳ و ۴ بزرگراه خواجه – ورزقان در دهه فجر

asdasd
کد خبر : ۸۶۸۴۹۰

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌ شرقی با اعلام اینکه همزمان با ایام دهه فجر ۳۶ پروژه در حوزه راه و شهرسازی استان افتتاح یا کلنگ زنی می‌شود، از افتتاح قطعات ۲ , ۳ , ۴ بزرگراه خواجه – ورزقان با اعتبار ۲۸۰۰ میلیارد ریال با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ابوالقاسم سلطانی اظهار داشت :  ۶ پروژه ساختمانی و تاسیسات عمومی در شهرهای اهر- مرند – بستان آباد- عجب شیر و خداآفرین شامل ساختمان کلانتری , کتابخانه عمومی , مدرسه و مجتمع اداری به مساحت ۵۴۳۴ مترمربع وبا اعتبار ۱۲۱ میلیارد ریال به بهره برداری می رسد .

وی افزود : همچنین آسفالت معابر روستایی در قالب ۷ پروژه با تامین قیر رایگان به مقدار حدود ۹۰۰ تن و با اعتبار بیش از ۶۲ میلیارد ریال توسط این اداره کل و با همکاری دهیاریها به بهره‌برداری می رسد .

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی ادامه داد : ۱۳ پروژه بهسازی و آسفالت راه روستائی بطول ۶۳ کیلومتر و با اعتبار حدود۱۹۷  میلیارد ریال هم بهره برداری می شود .

سلطانی یادآوری کرد : احداث و آسفالت ۴ پروژه راه روستائی در شهرستانهای اهر، بستان آباد و مرند به طول ۱۹/۴ کیلومتر و با اعتباری افزون بر ۱۱۸ میلیارد ریال و همچنین احداث و آسفالت راه دسترسی ایستگاه راه آهن بستان آباد با اعتبار حدود ۴۰میلیارد ریال از دیگر پروژه های قابل بهره برداری است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز