خبرگزاری کار ایران

چالش کمبود معلم در استان؛

۸۱ هزار ساعت نیرو برای حل مشکل همدان لازم است

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۸۶۹۹

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان همدان از چالش کمبود معلم در استان همدان خبر داد و گفت: اگر همه بازنشستگان کمک کنند هم مشکل حل نمی‌شود.

به گزارش ایلنا از همدان، محمود نقوی در شورای اداری استان همدان، اظهار کرد: نیروی انسانی چالش ماست و مشکلات عدیده‌ای درست کرده بنابراین از استان‌های همجوار نیرو گرفتیم تا بتوانیم این مشکلات را رفع کنیم.

نقوی تصریح کرد: ۸۱ هزار ساعت نیرو نیاز داریم و اگر همه بازنشستگان کمک کنند هم مشکل حل نمی‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته، سهمیه دانشگاه فرهنگیان و ماده ۲۸ کمتر از نیاز استان بوده است و  در سال تحصیلی آینده ۳۱۵ هزار دانشجو با ۲۰ هزار معلم داریم که۱۰ هزار معلم سرکلاس می‌روند و مابقی پشتیبان هستند.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان همدان در رابطه با پروژه‌های عمرانی آموزش‌وپرورش استان، توضیح داد: ۱۸۸ پروژه فعال در بحث ساخت و ساز داریم که حدود ۵۰۰ میلیارد تومان اعتیار برای تکمیل آن‌ها لازم است.

نقوی با اشاره به مشکلات طرح امین، مطرح کرد: در این طرح، به همدان ظلم شده و هیچ پرونده‌ای تحویل گرفته نشده در صورتکه باید بیش از ۲۵۰ نفر از ما بپذیرند تا این افراد تعیین تکلیف شوند.

وی خاطرنشان کرد: بالاترین سرمایه هرکشوری سرمایه انسانی است و ۳۰۷ هزار دانش آموز با ۴۱ هزار معلم شاغل و بازنشسته در آن، حضور دارند و در ابتدای سال و آغاز بازگشایی حضوری مدارس، ۹۵ درصد دانش‌آموزان در روز اول بازگشایی مدارس، حضور داشتند و مقام دوم کشوری را کسب کردیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز