خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راه و شهرسازی استان خبرداد:

افتتاح 3 پروژه راهسازی تا پایان تیرماه امسال در همدان

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۳۷۰۲

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت: اواخر تیرماه سالجاری سه پروژه راهسازی در شهرستان های ملایر، نهاوند و کبودرآهنگ با اعتبار ۳۹ میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش ایلنا از همدان، داریوش حسینی با بیان اینکه اواخر تیرماه سالجاری سه پروژه راهسازی در شهرستان های ملایر، نهاوند و کبودرآهنگ با اعتبار ۳۹میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید، اظهار کرد: در شهرستان ملایر پروژه مهم محور سامن_بروجرد به طول ۹ کیلومتر با اعتبار ۲۳ میلیارد تومان که اشتغالزایی ۸۰ نفر را در بر دارد؛ افتتاح خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان عنوان کرد: در شهرستان نهاوند پروژه محور نهاوند_بروجرد با حجم عملیاتی سه کیلومتر و تخصیص هفت میلیارد تومان اعتبار و اشتغال زایی برای ۳۰ نفر به بهره برداری خواهد رسید.

وی عنوان کرد: در شهرستان کبودرآهنگ پروژه کمربندی شیرین سو به طول ۵.۵ کیلومتر و با ۹ میلیارد تومان اعتبار تخصص یافته در تیر ماه ۱۴۰۰ آماده افتتاح است.

حسینی با تصریح بر اینکه این پروژه ۴۵ فرصت شغلی در ایجاد کرده است، عنوان کرد: در مجموع این سه پروژه با اعتبار بالغ بر ۳۹ میلیارد تومان، اشتغال زایی برای ۱۵۵ نفر را در پی خواهند داشت که در تیر ماه سالجاری افتتاح خواهند شد.

وی در خصوص برخی از طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی در سطح استان همدان نیز بیان کرد: پارسال مبلغ ۱۱.۶ میلیارد ریال برای تهیه و بازنگری طرح جامع شهری و ۱.۲ میلیارد ریال برای تهیه و بازنگری طرح تفصیلی شهرهای استان همدان تخصیص یافت.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان ادامه داد: برای اجرای طرح رفع و اصلاح نقاط حادثه خیز در استان همدان نیز ۱۰۵ میلیارد ریال و  برای توسعه و بهبود شبکه معابر حمل و نقل مساکن مهر استان ۲۵.۵ میلیارد ریال اعتبار تخصیص داده شد.

وی در رابطه با بهسازی محور سامن_بروجرد نیز تشریح کرد: ایمن سازی و تعریض مسیر سامن به طرف سه راهی بروجرد در حوزه شهرستان ملایر با ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی و با هدف افزایش ظرفیت ترافیکی محور با تخصیص اعتبار ۸۷ میلیارد ریال در دست اجرا است.

حسینی افزود: برای توسعه و تکمیل سالن های چند منظوره نیز بالغ بر دو میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای تخصیص داده شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان در رابطه با اعتبار دارایی های سرمایه ای ملی یادآور شد: برای پروژه احداث باند دوم سه راهی اصله _ ساوه _ نوبران _ رزن _ دمق_ اورقین بالغ بر ۲۳۷ میلیارد ریال و برای بهسازی راه اصلی نهاوند_بروجرد ۶۸ میلیارد ریال، پروژه چهارخطه کردن محور نهاوند_آورزمان_ملایر ۱۸۶ میلیارد ریال و همچنین برای بهسازی راه اصلی تویسرکان_کنگاور بالغ بر ۲۰۱ میلیارد ریال تخصیص اعتبار انجام شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز