خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل آب منطقه‌ای قزوین:

آبرسانی سد طالقان به آبیک تابستان امسال به بهره برداری می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۷۸۸۸

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان قزوین گفت: با اقدامات و پیگیری‌های صورت گرفته پیش بینی می‌کنیم پروژه آبرسانی به آبیک از سد طالقان در تابستان امسال به بهره برداری برسد و تا پایان سال نیز به دنبال آبگیری اولیه سد بالاخانلو و بهره برداری کامل از سد نهب هستیم.

به گزارش ایلنا، یدالله ملکی در نشست با اعضای معاونت طرح و توسعه شرکت آب منطقه‌ای با اشاره به پروژه‌های مهم و در دست اجرا توسط شرکت اظهار کرد: در حال حاضر احداث سد و شبکه آبیاری نهب، احداث سد بالاخانلو و اجرای خط انتقال آب شرب از سد طالقان به آبیک ازجمله پروژه‌های مهم عمرانی استان هستند که توسط این شرکت در حال اجرا بوده و امیدواریم بزودی شاهد تخصیص منابع مالی به این پروژه‌ها از محل اعتبارات سفر رییس جمهور به استان باشیم تا هرچه سریعتر این پروژه‌ها تکمیل و به بهره برداری برسند و سبب ایجاد اشتغال، آبادانی و امید آفرینی در استان شوند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان قزوین با اشاره به افزایش سطح اعتبارات عمرانی شرکت در طول یکی دو سال اخیر، تصریح کرد: افزایش سطح اعتبارات در کنار روند مطلوب اجرای پروژه‌ها نشان از سطح و کیفیت مناسب اقدامات و عملکرد در معاونت طرح و توسعه شرکت بوده و امیدواریم این روحیه و انگیزه کاری در ارائه خدمات خدا پسندانه به آحاد مردم استان در همکاران ضمن تقویت، پایدار نیز باشد.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود اهمیت منابع انسانی را در شرکت‌ها یادآور شد و گفت: شما همکاران سرمایه‌های اصلی شرکت هستید و از این رو مجموعه مدیریت شرکت همواره بدنبال آن است تا با ایجاد محیطی آرام و بدون حاشیه و فراهم ساختن شرایط رفاهی و معیشتی مناسب برای شما ، زمینه لازم برای رشد و ارتقا فعالیت‌های همکاران را فراهم آورد.

معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه‌ای استان قزوین نیز در این جلسه گفت: مجموعه همکاران این معاونت همواره در تلاش هستند تا بتوانند با تحقق اهداف تعیین شده براساس برنامه ریزی و در زمان مقرر زمینه رشد و تعالی شرکت را فراهم آورند.

علیرضا قاسمی با اشاره به آخرین وضعیت پروژه‌های مطالعاتی عنوان جرد: یکی از پروژه‌های مهم مطالعاتی استان در حال حاضر تکمیل مطالعات انتقال آب الموت رود به قزوین است که این پروژه در دستور کار و پیگیری استان قرار دارد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز