خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل آب منطقه‌ای قزوین:

رصدخانه آب قزوین به جلوگیری از بروز چالش‌های آبی کمک می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۸۵۶۷

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای قزوین گفت: در راستای اندازه‌گیری منابع آب و جلوگیری از وقوع چالش در حوزه منابع آبی هدف به دنبال احداث رصد خانه آب استان در محل شرکت هستیم و امیدواریم با اقدامات و سرمایه‌گذاری که تاکنون صورت گرفته در نیمه بهمن ماه سال جاری بتوانیم رصد خانه آب را به بهره‌برداری برسانیم.

به گزارش ایلنا، یدالله ملکی در نشست با معاونین، مدیران و رئیسان شرکت اظهار کرد: هدف از برگزاری این جلسه برنامه ریزی برای انجام کارهای باقیمانده جهت تحقق اهداف پیش‌بینی شده در ابتدای سال جاری است و باید تمام توان و نیروی خود را برای اتمام پروژه‌های شرکت به کار گیریم.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای قزوین افزود: باید در چارچوب قوانین و مقررات و از طریق راه‌کارهای قانونی به سرمایه‌گذارانی که به دنبال ایجاد اشتغال و توسعه در استان هستند کمک کنیم و شرایط را برای ورود آن‌ها به استان مهیا کنیم.

ملکی شناسایی گلوگاه‌های فساد و اقدام در جهت حذف آن‌ها را از جمله کارهای مهم برشمرد و بیان کرد: ما در جهت حذف یکی از این گلوگاه‌های فساد طی دو سال اخیر کلیه پرونده‌های مشترکین را اسکن کرده‌ایم و در حال حاضر نیز با حذف کاغذی پرونده‌ها به دنبال آن هستیم تا کلیه روند تشکیل پرونده و اقدامات بعد از آن طریق سامانه‌های موجود و به‌صورت کاملاً الکترونیکی صورت پذیرد تا مراجعین بدون نیاز به حضور در شرکت بتوانند درخواست‌های خود را پیگیری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز