خبرگزاری کار ایران

180واحد صنایع تبدیلی در همدان در دست احداث است/ آغاز عملیات اجرایی بزرگترین طرح فرآوری و بسته بندی غرب کشور

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۷۳۶۰

مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهادکشاورزی استان همدان از ۱۸۰ واحد صنایع تبدیلی در دست احداث در این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از همدان، حسن محمدی اظهار کرد: این تعداد طرح با پیشرفت فیزیکی ۳۰ تا ۹۵ درصد با سرمایه گذاری ۲۵۰۰ میلیارد تومان در سطح استان در حال احداث است.

وی ساخت این تعداد صنایع تبدیلی را در استان همدان طی ۵۰ سال اخیر بی‌سابقه دانست و تصریح کرد: افتتاح و بهره‌برداری این طرح‌ها بر اساس پیش بینی‌ها برای بیش از ۲۴۵۰ نفر فرصت شغلی مستقیم ایجاد خواهد کرد.

محمدی توان تولید این تعداد واحد را جمعا ۹۰۰هزار تن انواع محصولات با توان فرآوری ۱۴۰۰ هزارتن محصولات خام کشاورزی برشمرد و یاد آورشد: سه طرح فرآوری سیب‌زمینی در شهرستان بهار،بزرگترین کارخانه تولید خوراک دام،طیور وآبزیان و کارخانه بزرگ تولید قند از چغندر قند در شهرستان نهاوند، کشتارگاه مدرن مرغ در شهرستان رزن،۶۳ سردخانه نگهداری محصولات کشاورزی در بهار، همدان، ملایر و رزن، کارخانه تولید بستنی در ملایر از جمله طرح های در دست احداث در سطح استان همدان هستند.

وی در ادامه از آغاز عملیات اجرایی بزرگترین طرح فرآوری و بسته بندی غرب کشور در استان همدان خبر داد و گفت: شرکت سرزمین میوه های شادمان آروند با سرمایه‌گذاری خارجی و با مجوز مدیریت صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان طرح خود را در زمینه فرآوری میوه، سورت و بسته بندی محصولات کشاورزی و سردخانه با ظرفیت تولیدی ۱۰۰هزار تن در سال آغاز کرده است.

وی پیش بینی سرمایه گذاری این طرح را ۲۵۰میلیارد تومان با اشتغال مستقیم ۱۲۵ نفر دانست و تصریح کرد: عملیات اجرایی طرح فوق توسط بخش خصوصی در زمینی به مساحت ۲۰هزار متر مربع و زیربنای ۱۰هزار متر مربع در شهرک صنعتی تویسرکان آغاز شده ضمن اینکه این‌ پروژه یکی از بزرگترین طرح‌های فرآوری و بسته بندی غرب کشور است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز