خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان:

30.7 لیتر بر ثانیه به منابع تامین آب صنایع در شهرک‌های صنعتی سمنان اضافه شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۶۲۷۰

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان گفت: با هدف رفع چالش کم آبی واحدهای تولیدی در ۲ ماه ابتدایی امسال 30.7 لیتر بر ثانیه به ظرفیت تامین آب شهرک‌های صنعتی استان افزوده شد و در اختیار صنعتگران قرار گرفت.

به گزارش ایلنا از سمنان، محمدرضا باقری افزود: با تلاش و پیگیری‌های به عمل‌ آمده در امسال تاکنون 30.7 لیتر بر ثانیه به ظرفیت آب شهرک‌های صنعتی سمنان و ایوانکی و منطقه ویژه اقتصادی سمنان اضافه شد.

وی تشریح کرد: چهار لیتر بر ثانیه در منطقه ویژه اقتصادی سمنان و میزان 20.7 لیتر بر ثانیه در شهرک صنعتی سمنان و ۶ لیتر بر ثانیه در شهرک صنعتی ایوانکی به ظرفیت منابع آب این مناطق افزوده شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان تصریح کرد: تامین امکانات زیربنایی و زیرساخت‌های لازم برای شهرک‌ها و نواحی صنعتی مهمترین هدف شرکت شهرک‌های صنعتی استان است و از تمام ظرفیت‌ها برای تحقق اهداف شرکت استفاده خواهیم کرد.

باقری با اشاره به نیاز جدی صنایع استان سمنان به آب، تاکید کرد: با تامین آب برای صنعت در مرحله اول امنیت اشتغال پایدار جوانان و در گامهای بعدی توسعه و رشد اقتصادی استان سمنان رقم می خورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز