خبرگزاری کار ایران

هزاران نفر با راه‌اندازی کارزاری خواستار شدند؛

درخواست برخورد قاطع با مسئولان ریزش ساختمان متروپل آبادان

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۵۶۴۴

گروهی از مردم با راه‌اندازی کارزاری از رئیس قوه قضاییه خواسته‌اند با مسئولان، مالکان و سازندگان متخلف و مقصر در ریزش ساختمان متروپل آبادان برخورد قاطع کند.

در متن این کارزار که بیش از 14 هزار نفر آن را امضا کرده‌اند، آمده است:

«بی‌شک تا به این لحظه از ریزش هولناک بزرگترین ساختمان شهر شهیدپرور آبادان باخبر شده‌اید.

بیش از یک سال است که در پی انتشار برخی از گزارشات مبنی بر احتمال نشست ساختمان متروپل با مالکیت حسین عبدالباقی می‌گذرد و بارها و بارها از طریق شبکه‌های مجازی این خبر دست بدست شد تا به امروز که متاسفانه ساختمانی که افتتاح نشده بود با ریزش بیش از ۴۰٪، مصدوم و فوتی‌های بسیاری در پی داشت و قلب مردم را به درد آورد و مجددا سانحه ساختمان پلاسکو تکرار شد و همشهریان‌ و هموطنان‌مان متاسفانه زیر هزاران تن آوار جان دادند.

از حضرتعالی تقاضای دستور تشکیل کارگروه تخصصی در جهت مشخص شدن علل حادثه و برخورد قاطعانه با عامل یا عاملان این حادثه اعم از مالک یا مالکین، شهردار سابق و فعلی، اعضای شورای شهر اسبق و حال حاضر، استاندار اسبق خوزستان، مدیرعامل اسبق منطقه آزاد اروند و ریاست سازمان نظام مهندسی و کارشناسان شهرداری و مهندسان ناظر این پروژه را داریم.  

جناب آقای محسنی اژه‌ای؛

حال و روز شهر شهیدپرور آبادان چند سالی است که خوب نیست و هر کس با هر توان رانت‌بازی قصد سوءاستفاده از این خاک مقدس و دژ مستحکم دوران جنگ هشت سال دفاع مقدس را دارد و واقعا هیچکس فریادرس مردم آبادان نیست. خواهشمندیم فریادرسمان باشید.»

این کارزار تا تاریخ سوم تیرماه ۱۴۰۱ در آدرس اینترنتی (https://www.karzar.net/43227) در حال جمع‌آوری امضاست.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز