خبرگزاری کار ایران

با حضور مسئولان شهری و استان البرز؛

برخی از پروژه عمرانی در محمد شهر البرز افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۵۳۵۳

پروژه های مرکز مدیریت بحران، ایستگاه شماره ۳ آتش نشانی و سرای محله در محمدشهر با حضور استاندار البرز، فرماندار کرج، مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز و شهردار و اعضای شورای این شهر، افتتاح شد.

به گزارش ایلنا از البرز، مجتبی عبداللهی در مراسم افتتاح مرکز مدیریت بحران، ایستگاه شماره ۳ آتش نشانی و سرای محله در محمدشهر کرج گفت: جای خرسندی دارد که امروز پروژه های مهمی در شهر محمد شهر مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی ادامه داد: شهرداری ها باید در راستای پیش بینی و پیشگیری از بحران های احتمالی، تدابیر لازم را داشته باشند.

عبداللهی گفت: همچنین ضرورت دارد که شهرداری ها دامنه فعالیت های خود را در حوزه های فرهنگی و اجتماعی گسترش دهند.

وی افزود: جلب مشارکت های مردمی به منظور احصا و حل مسائل محله ها از طریق فرهنگسراها و سراهای محلات مسیر می شود.

                                                  تخصیص ۳۶۶ میلیارد بودجه مدیریت شهری محمدشهر

مهرداد حسن زاده، شهردار محمد شهر کرج نیز در این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سال جاری ۳۶۶ میلیارد تومان بودجه برای شهرداری محمد شهر اختصاص داده شده که رویکرد مدیریت شهری حرکت به سمت کسب منابع درآمدی پایدار است.

وی ضمن تشریح ۳ پروژه افتتاح شده گفت: سالن چند منظوره قرارگاه پشتیبانی مدیریت بحران با زیر بنای سه هزار و ۱۷۰ متر مربع در ۲ طبقه یکی از پروژه های گشایشی است که با صرف ۹.۳ میلیارد تومان، افتتاح شد.

حسن زاده افزود: این پروژه که از سال ۱۳۹۷ عملیات اجرایی آن آغاز شده بود، به عنوان یک پروژه نیمه تمام در هشت ماه  گذشته تکمیل و اکنون به بهره برداری رسیده است.

شهردار محمدشهر گفت: ۴.۳ میلیارد تومان از اعتبارات این پروژه از محل بودجه ستاد بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی استان البرز و مابقی آن از محل اعتبارات شهرداری محمد شهر تامین شده است.

حسن زاده با اشاره به دومین پروژه تصریح کرد: افتتاح سرای محله شهدای سلامت محمدشهر دومین پروژه بود که عملیات ساخت آن با زیر بنای سه هزارو ۱۷۰ متر مربع در ۲ طبقه از سال ۱۳۹۲ آغاز شد و اکنون با اهتمام شورای ششم محمد شهر آماده بهره برداری قرار گرفت.

شهردار محمدشهر افزود:: اعتبار احداث سرای محله شهدای سلامت محمد شهر ۱۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بود.

وی با اشاره به سومین پروژه افتتاح شده از ایستگاه سوم آتش نشانی محمدشهر نام برد که با زیربنای ۸۰۰ مترمربع و اعتبار ۶.۳ میلیارد تومان افتتاح شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز