خبرگزاری کار ایران

در سال گذشته؛

مشاغل خانگی قزوین 15 میلیارد تسهیلات دریافت کردند

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۱۸۱۸

مدیر اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان قزوین گفت: در سال گذشته 241 طرح در مجموع به میزان 15 میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی را دریافت کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سید مجید موسوی با اشاره به فعالیت تعاونی‌های قزوین گفت: تا امروز 404 تعاونی در زمینه‌های تولیدی، توزیعی و خدماتی در شهرستان قزوین فعال هستند که 24 مورد آن در سال جاری شکل گرفته است.

مدیر اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان قزوین ادامه داد: با راه اندازی تعاونی‌های جدید در سطح شهرستان برای 25 نفر اشتغالزایی شده است و با توجه به نقش تعاونی‌ها در بهبود وضعیت اقتصادی تقویت آن‌ها ضرورت دارد.

وی عنوان کرد: در حال حاضر در شهرستان قزوین 71 هزار نفر در واحدهای مشمول قانون کار در حال فعالیت هستند.

این مسئول ادامه داد: در سال گذشته تعهد اشتغال شهرستان قزوین 5 هزار و 190 نفر بود 103 درصد محقق شد و تعداد بیشتری از افراد مشغول به کار شدند.

وی بیان کرد: شیوع کرونا باعث شده بود در سال 99 تعداد متقاضیان بیمه بیکاری به 5 هزار و 623 نفر برسد که این میزان در سال گذشته با پرداخت تسهیلات به 13 رسته شغلی به یک‌هزار و 838 متقاضی کاهش پیدا کرد.   

موسوی گفت: در مجموع مشاغل آسیب دیده از کرونا با 12 هزار و 383 فقره پرونده در شهرستان قزوین 123 میلیارد تومان تسهیلات دریافت کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز