خبرگزاری کار ایران

معاون علوم پزشکی قزوین:

اهمیت بیمارستان 700 تختخوابی قزوین آن را جزء مصوبات سفر رئیس جمهور قرار داد

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۹۰۴۸

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: به طور معمول در مصوبات سفر پروژه‌های زیر ۵۰ درصد مطرح نمی‌شود اما بیمارستان ۷۰۰ با وجود پیشرفت فیزیکی 20 درصدی باتوجه به اهمیتی که داشت جزء مصوبات سفر رئیس جمهور بود و اعتبار خوبی هم برای آن جذب شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمدعلی معصومی فر در نشست خبری با اصحاب رسانه که ظهر امروز به مناسبت هفته سلامت در سالن جلسات علوم پزشکی برگزار شد، گفت: با توجه به عقب افتادگی که در بخش امکانات و زیرساخت‌های درمان داشتیم در سفر رئیس جمهور جذب اعتبار برای این بخش مورد توجه قرار گرفت.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی قزوین ادامه داد: باید توجه داشت که بیمارستان ۷۰۰ صرفا برای شهرستان قزوین نیست، بیمارستان‌ها سطح بندی دارند و بیماران سایر شهرستان‌ها هم برای دریافت خدمات تخصصی و فوق تخصصی به این بیمارستان یا شهید رجایی مراجعه خواهند کرد و از این رو مصوبات سفر برای مجموع استان است.

این مسئول درباره وضعیت بیمارستان 22 بهمن و انتقال آن گفت: منابع بیمارستان ۲۲ بهمن به طور معجزه آسایی تامین شد و مدیریت استان در این روند با ما همکاری کردند؛ اما مالک ملکی که برای انتقال بیمارستان شناسایی شده بود همکاری نداشت و با توجه به نبود مکان مناسب بیمارستان باید مکان جدیدی ساخته شود که در این زمینه از ظرفیت خیرین هم استفاده خواهیم کرد.

این مسئول درباره بیمارستان شهدای آبیک هم گفت: شهدای آبیک یک بیمارستان 32 تخته است و در نهایت در حد یک بخش است و خدمات کامل یک بیمارستان در آن قابل ارائه نیست؛ در مجموع هم این نوع بیمارستان‌ها در کشور منسوخ شده‌اند؛ از این رو قصد داشتیم با تجمیع آن با بیمارستان ولی عصر و استفاده از خرید خدمت در قالب 80 تخت با تعرفه دولتی به مردم خدمات رسانی کنیم و با این کار مردم آبیک از حداقل امکانات بستری بهره‌مند می‌شدند که به دلیل هجمه‌های سیاسی و شرایطی که پیش آمد فعلا منتفی شده است.

وی ادامه داد: وقتی نگاه‌ها و هجمه‌ها بدون بررسی باشد و با محدود نگری در سیستم، مردم متضرر خواهند شد و با موضوعی که رقم خورد مردم آبیک مجبور هستند برای درمان به مرکز استان یا نظر آباد مراجعه کنند؛ در حال حاضر هم بخش خصوصی در درمان هسته‌ای بیمارستان ولایت مشغول به فعالیت است اما تعرفه آن کاملا دولتی است و حضور بخش خصوصی در کنار دولتی امری است که رواج دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز