خبرگزاری کار ایران

سرپرست علوم پزشکی قزوین:

41 درصد مردم قزوین نوبت سوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۴۱۱۹

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: درحال حاضر بیش از 96 درصد افراد دارای شرایط در استان نوبت اول، حدود 89 درصد نوبت دوم و 41.43 درصد هم نوبت سوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، عبدالله دیده بان در ستاد کرونای استان که ظهر امروز در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد، گفت: درحال حاضر پنج شهرستان قزوین، البرز، آوج، بوئین زهرا و آبیک در وضعیت زرد و شهرستان تاکستان در وضعیت نارنجی قرار دارد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قزوین ادامه داد: درحال حاضر روند بیماری در استان کاهش یافته که در بیماران بستری 28 درصد و در مراجعه کنندگان 35 درصد است و تکنون 101 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

وی عنوان کرد: تزریق واکسن کرونا در کاهش بیماری تاثیرگذار بوده و درحال حاضر باتوجه به حضوری شدن مدارس تزریق واکسن اهمیت بیشتری پیدا می‌کند.

این مسئول ادامه داد: تمام کارمندان دولت هم باید واکسن کرونا دریافت کرده و یا تست کرونا انجام دهند، در غیر این صورت این افراد نباید در محل کار حاضر شوند.

وی بیان کرد: درحال حاضر 15.75 درصد افراد 5 تا 12 ساله استان نوبت اول و 5.37 درصد نوبت دوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند و با توجه به بازگشایی مدارس، اقدام به واکسیناسیون ضرورت دارد.  

دیده بان اظهار کرد: همچنین باتوجه به آغاز ماه مبارک رمضان، رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و اجتناب از عادی انگای در برگزاری مراسمات ضرورت دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز