خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گلستان:

گلستان بخش زیادی از گوشت مرغ تهران را تأمین می کند

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۸۶۶۴

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان گلستان گفت: گلستان بخش اعظمی گوشت مرغ تهران را تامین می کند و روزانه ۷۰۰ تن دراستان گوشت مرغ تولید می شود.

به گزارش ایلنای گلستان، محمد برزعلی درجمع خبرنگاران اظهارکرد: هدف اصلی اجرای طرح هدفمندی یارانه ها در واقع بهتر است از این طرح با عنوان مردمی کردن یارانه ها نام ببریم چرا که این طرح با هدف جلب رضایتمندی مردم و کمک به اقشار ضعیف جامعه اجرا می شود و مقرر است که با اجرای این طرح بیشترین بهره نصیب مردم بشود.

وی افزود: اطمینان داریم با اجرای این طرح به صورت مشخص در منابع ارزی کشور صرفه جویی صورت می گیرد و احتکار و قاچاق کالا در کالاهای اساسی که با وجود تلاش شبانه روزی مرزبانان غیور ما وجود دارد به طور قطع کمتر خواهد شد.

وی بیان کرد: در حال حاضر در سردخانه های استان بیش از ۲ هزار تن ذخیره   مرغ داریم با وجود اینکه روزانه ۵۰۰ تا ۷۰۰ تن تولید مرغ در استان داریم  و بخش اعظمی از گوشت مرغ شهر تهران را تامین می کنیم برای تهیه و تامین این فرآورده در استان مشکلی نخواهیم داشت علاوه بر این در تامین تخم مرغ و شکر با وجود ۴ هزار تن ذخیره در انبارها و آرد هیچ کمبودی نداریم.

رییس سازمان جهادکشاورزی استان با اشاره به اینکه دو تا از کارخانجات بزرگ روغن کشور در استان گلستان قرار دارد و ما روغن استان های دیگر را نیز تامین می کنیم گفت: در خصوص تامین روغن نگرانی وجود ندارد. 

وی افزود: در استان کمبود آرد و نان نخواهیم داشت و به علاوه اینکه با طرح ابتکاری هوش مصنوعی در استان برون رفت آرد از استان نزدیک به صفر خواهد شد. 

وی خاطرنشان کرد: سازمان جهادکشاورزی استان با دقت و حساسیت بسیاری از مزرعه تاسفره مردم را مدیریت می کند و نظارت و کنترل و تهیه و تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم عزیز استان را وظیفه خود می داند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز