خبرگزاری کار ایران

به مناسبت آغاز هفته سلامت؛

زنگ سلامت در مدارس قزوین نواخته می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۷۰۵۹

دبیر ستاد برگزاری هفته سلامت در قزوین گفت: برنامه‌های امسال با به صدا درآمدن زنگ سلامت در مدارس سراسر استان در روز اول هفته سلامت آغازخواهد شد.

به گزارش ایلنا، محمدحسن ارداقیان با اشاره به هفته سلامت 1401 گفت: هفته سلامت جمهوری اسلامی ایران امسال از ۱۷ تا ۲۳ اردیبهشت ماه هم زمان با سراسر کشور در استان قزوین برگزار خواهد شد.  

دبیر ستاد برگزاری هفته سلامت در قزوین در خصوص شعار امسال هفته سلامت گفت: شعار امسال هفته سلامت «سلامت ما، سلامت سیاره ما» است و با توجه به این شعار ویژگی هفته سلامت امسال برجسته شدن نقش همه دستگاه‌ها، سمن‌ها و مردم در حفظ منابع زیست محیطی به منظور ایجاد زمینه زندگی سالم‌تر است.

وی ادامه داد: حفظ نعمت‌های ارزشمند خدادادی مثل آب، هوای پاک و منابع طبیعی و زیستی تاثیر مستقیم در حفظ سلامت انسان دارد و همه ما در این مسئولیت خطیر و مهم نقش موثر داریم.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی قزوین در تشریح برنامه‌های هفته سلامت سال ۱۴۰۱ استان گفت: ادای احترام به مقام شامخ شهدای استان به ویژه شهدای مدافع سلامت با حضور مدیران ارشد حوزه سلامت و مسئولان استان از جمله برنامه‌های روز اول هفته سلامت است.

وی ادامه داد: نشست مدیران دستگاه‌های مرتبط با شعار هفته سلامت با حضور معاون سیاسی-امنیتی استاندار روز دوشنبه ۱۹ اردیبهشت در سالن شهید امامی استانداری برگزار خواهد شد.

ارداقیان عنوان کرد: نشست خبری سرپرست و معاونان دانشگاه علوم پزشکی قزوین با اصحاب رسانه روز سه شنبه ۲۰ اردیبهشت برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: دیدار مسئولان حوزه سلامت با نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین، کلاس‌های آموزشی سلامت در مدارس و مساجد، برپایی چادرهای سلامت برای سنجش عوامل خطر (فشار خون، قند خون و BMI ) و تقدیر از تلاشگران عرصه سلامت از دیگر برنامه‌های هفته سلامت است که هم زمان با قزوین در سایر شهرستان‌های استان نیز برگزار خواهد شد.

دبیر ستاد برگزاری هفته سلامت همچنین از برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانواده در روز پنجشنبه ۲۲ اردیبهشت خبر داد و گفت: در روز آخر این هفته یکی از مسئولان حوزه سلامت به عنوان سخنران پیش از خطبه‌ها در نماز جمعه قزوین و سایر شهرها حضور خواهند یافت.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی قزوین در پایان افزود: ده‌ها برنامه متنوع دیگر در هفته سلامت برگزار می شود که در زمان مناسب اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز