خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صمت گیلان خبر داد:

عرضه روغن خوارکی در بازار گیلان از فردا

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۶۰۲۶

رئیس سازمان صمت گیلان با اشاره به عرضه روغن خوراکی از فردا در بازار استان، گفت: تامین نیاز شهروندان در اولویت است.

به گزارش ایلنا از صومعه سرا،  تیمور پورحیدری در بازدید از یک واحد تولیدکننده روغن با اشاره به وجود انواع روغن خوراکی در کارخانجات گیلان، اظهار کرد: تأمین روغن برای مصارف خانگی اولویت ما در بازار است.

وی به تلاش شبانه روزی زنجیره تأمین برای رساندن مواد اولیه برای تولید انواع روغن‌های خوراکی اشاره و اضافه کرد: با تأمین این اقلام به تدریج از فردا شاهد ورود روغن‌های خوراکی به بازار مصرف گیلان خواهیم بود و نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

پورحیدری همچنین از وجود بیش ۱۰۰ تن روغن سویا در یکی از کارخانه‌های استان گیلان خبر داد و ادامه داد: علاوه بر بیش از ۱۴۵ تن روغن خام آفتابگردان نیز برای تولید انواع روغن سرخ کردنی در این کارخانه تأمین شده که تا هفته آینده با فعالیت شبانه‌روزی خطوط تولید این نوع روغن نیز در بازار عرضه می‌شود.

وی اضافه کرد: با توجه به جلسه ستاد تنظیم بازار گیلان ۳۰ درصد تولید کارخانه روغن گنجه رودبار نیز وارد بازار می‌شود.

مدیرکل صمت گیلان با تأکید بر برخورد با متخلفان و اخلالگران بازار، شهروندان گیلانی نیز هر گونه تخلفی را با سامانه ۱۲۴ سازمان صمت و ۱۳۵ تعزیرات حکومتی اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز