خبرگزاری کار ایران

استاندار خراسان رضوی:

بین کارگر و کارفرما نباید دوگانگی ایجاد شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۵۷۴۸

استاندار خراسان رضوی گفت: تولید کننده و مصرف کننده همه مهم هستند و بین کارگر و کارفرما نباید دوگانگی ایجاد شود.

به گزارش ایلنا از مشهد، یعقوبعلی نظری در نشست صمیمی با نمایندگان جامعه کارگری خراسان رضوی افزود: باید از انفعال خارج شده و مشکلات را به صورت جریانی حل کنیم و بر این اساس جلسات برای رفع مشکلات نباید تشریفاتی باشد.

وی ادامه داد: در استان ظرفیت‌ها زیاد و امکان اجرایی و سرمایه برای همه فراهم است. برای اینکه مشکلات را حل کنیم نیازمند ساماندهی همه عرصه ها هستیم. ما نسبت به مشکلات بی تفاوت نیستیم و نمی‌نشینیم تا مشکلات حل شود بلکه به صورت میدانی اقدام می‌کنیم.

استاندار خراسان رضوی با حمایت از تشکیل میز گفت و گو اظهار داشت: میز گفت و گو باید کاربردی و عملیاتی و به گونه‌ای باشد که همه کارگران را پوشش دهد و ظرفیت تصمیم گیری و تصمیم پذیری را داشته باشد. همچنین در آن کارهای جدید، خلاق و پیش برنده انجام شود.

نظری ادامه داد: ما هم کمک خواهیم کرد تا کارهایی که با استفاده از ظرفیت‌های استانی در زمینه حل مشکلات مختلف از جمله مسکن و درمان قابل انجام است، عملیاتی شود. در این مسیر بازنشستگان هم نباید از گردونه حذف شوند و باید از تجربه آنها استفاده شود.

وی با بیان اینکه مسکن، موضوع اصلی و اساسی برای همه اقشار است، افزود: باید از همه ظرفیتها برای حل این مشکل استفاده کنیم.

استاندار خراسان رضوی اظهار داشت: همه باید نگاه بلندمدت داشته باشیم. عرصه اجرا باید غیرمتمرکز باشد، هرجا متمرکز بودیم موفق نشدیم. در عرصه کار و تولید نیز همه مولفه‌ها باید کنار هم دیده شوند، زیرا تولید کننده و مصرف کننده همه مهم هستند و بین کارگر و کارفرما نباید دوگانگی ایجاد شود.

نظری گفت: ما نمی توانیم تنها شعار پایتخت معنوی را یدک بکشیم، انتظارها هم از این شهر زیاد است و ما باید در کارها موفق عمل کنیم. انتظار این است که با معنویت حجم مشکلات را کاهش دهیم.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی هم گفت: این استان برای نخستین‌بار در سه حوزه واحد نمونه، گروه کار نمونه و کارگر نمونه نماینده داشت که در سی و سومین جشنواره امتنان با حضور رییس‌جمهور از آنان تجلیل شد.

محمدامین بابایی با بیان اینکه در هفته کارگر امسال ۲۴۰ برنامه کارگری در استان اجرا می شود، افزود: ۳۶ برنامه آموزشی و ۳۵ برنامه ورزشی از جمله این برنامه‌ها است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز