خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی:

تابستان سال جاری 170 روستای استان مرکزی با تانکر آبرسانی می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۳۸۰۶

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی گفت: پیش بینی می‌شود تابستان سال جاری، به علت خشکسالی 170 روستا در استان مرکزی با تانکر آبرسانی شوند. سال گذشته نیز برای تامین آب مورد نیاز 157 روستا در استان مرکزی، 4523 سرویس تانکر آبرسان اعزام شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، یوسف عرفانی نسب افزود: اراک با 39 روستا، شازند با 37 روستا، خمین با 17 روستا و شهرستان های تفرش و فراهان هر کدام با 15 روستا بیشترین آبرسانی سیار را به خود اختصاص داده اند.

وی ادامه داد: بر اساس اقدامات انجام شده و با توجه به آمارهای موجود، روزهای پایانی مرداد ماه سال گذشته نیز بیشترین تعداد سرویس آبرسانی برای 68 روستا به وسیله 273 سرویس انجام شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی اظهار داشت: شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی به دلیل کمبود بارش‌ها و کاهش آب دهی منابع تولید آب و یا عدم کیفیت مناسب منابع آبی در برخی از روستاهای استان مرکزی برای خدمات رسانی مطلوب به مشترکان اقدام به آبرسانی سیار در این مناطق کرده است.

عرفانی نسب تصریح کرد: سوختن پمپ، اختلال در عملکرد تابلو برق و سرقت تجهیزات آبرسانی از دیگر عواملی است که منجر به  قطع آب در روستاها می‌شود که در این موارد نیز شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی نیاز آبی مردم را تا رفع مشکل تامین می‌کند.

وی بیان داشت: در حال حاضر 631 هزار و 764 مشترک آب و 299 هزار و 922 مشترک فاضلاب شهری و روستایی اکنون زیر پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی قرار دارند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز