خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

پنج هزار گلستانی بر اثر کرونا جان باختند

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۳۰۶۰

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان گفت: از ابتدای شناسایی ویروس کرونا در استان تا به امروز بیش از۶۰ هزار نفر بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان بستری شدند که ۵ هزار نفر براثر کرونا جان باختند.

سعید گل‌فیروزی درگفت وگو با ایلنای گلستان اظهار کرد: در سفر اخیر ریاست جمهوری به گلستان ۲۰ هزار میلیارد ریال درحوزه بهداشت و درمان مصوب شد و تعدادی  پروژه آماده شده به دولت ارائه دادیم که امیدواریم آنها تصویب شوند.

وی ادامه داد: هم اکنون در پیک ششم کرونا قرار داریم ولی خوشبختانه شیب ملایم است و تا کنون سه میلیون و 299 هزار و 149 دوز واکسن کرونا در استان تزریق شد که 93.8 درصد مردم استان دوز اول، 83.9 درصد دوز دوم و 38.14 درصد دوز سوم را دریافت کرده‌اند.

وی بیان کرد: میزان واکسیناسیون زیر ۱۲ سال در استان ۲۳ درصد است که با توجه به بازگشایی مدارس باید استقبال خانواده و فرزندان باید بیشتر از این باشد و راه مقابله با حذف چرخش ویروس کرونا همچنان رعایت شیوه نامه‌ها، ماسک زدن، فاصله گذاری و زدن واکسن است.

گل‌فیروزی خاطرنشان کرد: درحال حاضر اولویت دانشگاه علوم پزشکی استان همچنان مقابله با ویروس کرونا مدیریت کنترلی است وردر یک هفته اخیر نمودار کرونا در استان با شیب ملایمی  روبه کاهش است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز