خبرگزاری کار ایران

انعقاد تفاهم نامه مابین اداره کل آموزش فنی وحرفه ای البرز با مرکز تخصصی مشاوره کارآفرینی تهران

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۲۹۹۱

تفاهم نامه مشترک مابین اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان البرز با اولین مرکز تخصصی مشاوره کارآفرینی در غرب استان تهران، منعقد شد.

به گزارش ایلنا از البرز، تفاهم نامه مشترک مابین اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان البرز با اولین مرکز تخصصی مشاوره کارآفرینی در غرب استان تهران در راستای  توسعه همکاری­ های مشترک و حرکت برای نهادینه­ کردن فرهنگ کارآفرینی به عنوان راهبرد توسعه اقتصادی و نقش آفرینی موثرتر مراکز مشاوره کارآفرینی در اکوسیستم کسب و کار، منعقد شد.

در جلسه ای که با حضور بهزاد غفاری مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز و محسن تاجیک مدیر مرکز مشاوره کارآفرینی، انجام گرفت، غفاری با اشاره به اهمیت مهارت آموزی، مشاوره و توانمند سازی مهارت آموزان؛ بر اهمیت همکاری برای اعتلای کارآفرینی و نقش مراکز مشاوره کارآفرینی در این ارتباط تاکید کرد و این فرایند را مقدمه ای برای کارآفرینی دانست.

وی همچنین از همکاران مجموعه تخصصی کارآفرینی و مهارتهای کسب کار اداره کل آموزش فنی و حرفه ای، برای تلاش های انجام شده در راستای شکل گیری این تفاهم نامه قدردانی کرد.

در این تفاهم نامه به جایگاه و نقش متمایز مراکز مشاوره کارآفرینی برای ارایه مشاوره های کسب و کار به مهارت آموزان مراکز اداره کل خصوصاً مرکز تخصصی کار آفرینی و مهارتهای کسب و کار اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز تاکید شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز