خبرگزاری کار ایران

در ساوجبلاغ انجام شد؛

افتتاح مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی دانشگاه علمی کاربردی خانه کارگر

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۶۷۱۸

مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی دانشگاه علمی کاربردی خانه کارگر شهرستان ساوجبلاغ افتتاح شد.

به گزارش ایلنا از البرز؛ به منظور اجرای طرح توانمندسازی مهارتی دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی با رویکرد اشتغالزایی؛ مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی در دانشگاه علمی کاربردی خانه کارگر ساوجبلاغ؛ با حضور بهزاد غفاری مدیرکل آموزش فنی حرفه ای استان البرز، حسین فلاح نژاد مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و افسانه سلطانی رئیس دانشگاه علمی کاربردی خانه کارگر ساوجبلاغ افتتاح شد.

بهزاد غفاری مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز در این مراسم با اشاره به اینکه سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور نقش موثری در آموزش مهارت به جوانان جویای کار دارد، گفت : با راه اندازی این مرکز مسیر ورود دانش آموختگان دانشگاهی به بازار کار هموارتر شده و دغدغه دانشجویان و خانواده ایشان جهت اشتغال کمتر خواهد شد.

غفاری مهم‌ترین مزیت برگزاری دوره‌ در مرکز مدیریت مهارت‌آموزی و مشاوره شغلی را تأییدیه دانشگاه و صدور گواهینامه موفقیت در دوره توسط سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور عنوان کرد. 

وی با بیان این مهم که اکثر بیکاران جامعه از  فارغ التحصیلان دانشگاهی می باشند؛ اظهار داشت: از اهداف مهم سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در تاسیس مراکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی در دانشگاهها، توانمندسازی دانشجویان و آماده سازی آنان برای ورود به بازار کار می باشد. 

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز گفت: با افتتاح این مرکز، دانشجویان و دانش‌آموختگان مرکز علمی کاربردی خانه کارگر ساوجبلاغ، علاوه‌ بر گذراندن دوره‌های نظری و عملی آکادمیک در حین تحصیل، مهارتهای فنی و حرفه ای مرتبط یا دلخواه را طی، از تجربیات و مشاوره های اساتید مجرب بهره گرفته و آینده شغلی آنان به نوعی هدایت و تضمین می شود .

بهزاد غفاری خاطرنشان کرد: مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی مختص دانشجویان و دانش‌آموختگان تمام دانشگاه‌ها اعم از دولتی و آزاد است و پس از طی دوره، مدرک معتبر فنی و حرفه ای برای آنان صادر خواهد شد. 

افسانه سلطانی رئیس دانشگاه علمی کاربردی خانه کارگر ساوجبلاغ  هم در این آئین گفت: استفاده از ظرفیت‌های آموزشی و پژوهشی طرفین در راستای انجام ماموریت‌ها و تکالیف سازمانی از جمله اهداف راه اندازی  این مرکز می باشد و ابراز امیدواری کرد: ایجاد مرکز مهارت آموزی و مشاوره شغلی می تواند در زمینه آماده سازی دانشجویان برای ورود به بازار کار بسیار مهم و موثر باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز