خبرگزاری کار ایران

استاندار:

اولویت واگذاری پروژه های بخش خصوصی سمنان با شرکت های دانش بنیان است

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۲۲۷۹

استاندار سمنان با تاکید بر اینکه شرکت های دانش بنیان نباید معطل بروکراسی اداری شوند، بیان کرد: اولویت واگذاری پروژه های بخش خصوصی با شرکت های دانش بنیان است.

به گزارش ایلنا از سمنان، سید محمدرضا هاشمی صبح امروز 4 اردیبهشت در  جلسه ستاد اقتصاد دانش بنیان استان در سالن یادگار امام استانداری گفت: شرکت های دانش بنیان نباید معطل بروکراسی اداری شوند و ضرورت دارد تا امور این شرکت ها به صورت ویژه پیگیری و تسهیل شود.

وی ادامه داد: تمامی دستگاه های اجرایی استان در راستای برطرف نمودن موانع پیش روی شرکت های دانش بنیان اقدامات لازم را در دستور کار قرار دهند.

استاندار سمنان افزود: ضرورت دارد تا در صدور مجوز های مرتبط با شرکت های دانش بنیان، تسهیل گری صورت پذیرد.

هاشمی با اشاره به اینکه صنایع بزرگ استان لازم است به صورت ویژه در حوزه شرکت های دانش بنیان ورود پیدا کنند، یادآور شد: دانشگاه ها، کانون کارآفرینی و بنیاد نخبگان در جهت عملیاتی نمودن شعار سال برنامه های خود را ارایه دهند.

وی تصریح کرد: اولویت پرداخت تسهیلات بانک های عامل استان در حوزه پرداخت تسهیلات پرداخت به شرکت های دانش بنیان باشد.

استاندار سمنان اضلفه کرد: استفاده از محصولات شرکت های دانش بنیان استان در دستور کار قرار گیرد تا شاهد رونق و تقویت بیش ازپیش این شرکت ها و تولیدات آنها باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز