خبرگزاری کار ایران

درگفت وگو با ایلنا مطرح شد؛

منطقه آزاد اینچه برون سبب توسعه گردشگری گلستان می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۲۰۱۸

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری وصنایع دستی استان گلستان گفت: ایجاد منطقه آزاد اینچه برون توسعه گردشگری گلستان را به همراه دارد و باعث توسعه استان نیز خواهد شد.

رحمان فرمانی درگفت وگو با ایلنای گلستان با بیان اینکه گلستان ظرفیت گردشگری وصنایع دستی  بسیار خوبی درسطح کشور دارد، به ایجاد منطقه آزاد اینچه برون اشاره و اظهار کرد: ا‌گر این منطقه آزاد فعال شود باعث توسعه در همه زمینه ها می شود وما نیز به سهم خود برای توسعه  منطقه آزادهمکاری خواهیم کرد.

وی ادامه داد:  نداشتن پایانه صادراتی صنایع دستی یکی ازمهترین مشکلات ما دراستان است که با ایجاد این منطقه آزاد این مشکل برطرف می شود. ضمن اینکه معتقدیم باید از سرمایه گذاران گردشگری درمنطقه آزاد حمایت شود.

وی تصریح کرد: اتصال راه آهن گرگان به شاهرود واتصال آن به مشهد مقدس سبب تبدیل گلستان به یک نقطه استراتژیک خواهد شد.

وی افزود: ایجاد منطقه آزاد دراستان  زمینه توسعه اقتصادی و از سویی اشتغال‌زایی را به همراه خواهد دارد وهمچنین باید از ظرفیت گردشگری در منطقه آزاد اینچه‌برون در راستای تقویت، جذب و ماندگاری گردشگران در استان استفاده کنیم.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری وصنایع دستی استان گلستان خاطرنشان کرد: ظرفیت‌های گلستان بسیار خاص و کم‌نظیر است و باید همه برای بالفعل کردن این ظرفیت‌ها تلاش کنیم وتوسعه صنعت گردشگری چه در سطح ملی و چه در سطح استانی به‌تنهایی میسر نخواهد بود وهمه دستگاه ها باید کمک کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز